Indlæg af Jlindberg1

    Hey alle ..


    Jeg vil prøve og se om jeg kan sælge min gamle pc ..


    Det er ikke det nyeste hardware, men den kan da spille lidt forskellige spil alligevel ..


    gi et bud på den og så ser vi hva der sker :D


    Jeg spiller ikke det vilde men Det jeg spiller mest er følgene:



    Counter strike: Source


    World Of Warcraft


    GTA: San andreas samt SA:MP (san andreas multiplayer)


    Need For Speed: Most Wanted


    Need For Speed: World


    LOTR: Battle For Middle Earth 2


    info:


    Kabinet: Noname Butterfly kabinet.. kan åbnes i begge sider ved hjælp af et lille håndtag, så man skal ikke skrue osv..


    Motherboard: Intel D865PERL


    Cd/dvd drev: TSSTcorp DVD-Rom TS-H352A


    Processer: Intel Pentium 4 3.06Ghz 512KB Cache


    Grafikkort: ATI Radeon 9700 128Mb ram


    Lydkort: Onboard SoundMax Digital


    Ram: 2GB = 1GB Samsung pc2700 , 1GB Kingston pc3200


    6 usb porte, hvoraf 2 af dem er i fronten


    spørg hvis der er noget i vil vide


    Og bare Giv et bud =)

    Hey alle ..



    Hvis det er sådan så i ligger inde med noget brugt hardware der bare fylder eller skal smides ud, så sig til ..



    så længe det er gratis så henter jeg i storkøbenhavn og nordsjælland ...


    Skriv evt hva i har liggende og så finder vi ud af noget ...


    eneste der ikke har interesse er de gamle store pc skærme..


    er meget intra i det meste så giv los :D :D :D


    håber på at høre fra jer, så kan det være jeg kan spare jer for en tur til omlasteren ..


    eneste krav er bare at det ikke er defekt. ..

    Hey alle ..


    det er sådan at jeg har diverse hjemmehifi jeg gerne vil bytte til noget hardware ..


    Jeg har følgende og bytte med


    Pioneer dele:


    Forstærker A-Z370
    Equlizer CR-Z370
    Cd afspiller PD-Z570T


    Højtalere


    et sæt Eltax cd 200e gulvhøjtalere (slidt og se på, men lyden fejler absolut intet)


    samt 1 stk Paradigm cc-150 centerhøjtaler (fra hifiklubben.. ser ud som ny)



    Jeg søger ikke noget specielt ..



    søger næsten en hel pc ..


    bundkortet skal understøtte Pci express


    der skal medfølge


    bundkort


    ram


    cpu


    kølere


    grafik


    osv osv ..


    dog behøves harddisk og kabinet ikke da jeg har dette.


    det skal ikke være noget specielt .. den skal kun bruges til Cs:Source og GTA San Andreas/SA:MP


    skriv evt hva i har =)

    Hey alle .. jeg søger en Cpu køler til min Pentium 4 3.06Ghz processor og en gfx køler til mit Radeon 9700 grafikkort ..



    Processoren er socket 478



    Den skal gerne være effektiv men til billig penge..


    der må meget gerne medfølge Kølepaste ..


    på forhånd tak

    Jeg har flg. liggende Asrock Core4-1600-glan Med Socket 775, og 4 x ram til ddr2 samt PCI-e til GFx. Jeg har os en CPU til det en Pentium D 3.0 GHZ og har et gfx. et Geforce 230 med 256 mb ram på.


    Det skal du få for et par colaer hvor er du fra i landet delene befinder sig i ringsted.





    oki det lyder sku dejligt =)


    jamen jeg bor i kbh .. så ved ikke lige hvordan vi gør det =)

    Hey alle..


    jeg er lidt træt af min gamle pc, så jeg søger enten et gammelt agp grafikkort der er bedre end det jeg har, eller et nyt mobo evt med pci-e port, men som kan tage de dele jeg allerede har ..


    jeg vil ikke ofre ret mange penge på det, da den faktisk kører fint... spiller mest GTA san andreas (SA:MP) CS:S og Need for Speed world.. den klarer det hele flydene, men det kunne være rart med lidt flere grafiske kræfter da jeg også roder en del med photoshop .. nogen der kan hjælpe... det skal gerne være så gratis som overhovedet muligt :D :D



    jeg har følgene pc ..


    Mobo: Intel D865PERL


    Ram: 2GB


    Processor: Intel Pentium 4 3.06GHz


    Grafik: Radeon 9500 PRO/9700 128MB (agp)

    hey alle ...


    jeg har siddet og kigget en del på forskellige computere m.m..


    jeg har lavet 2 setups ... vil i give jeres mening og evt om i har forbehold eller om der er andre dele i ville vælge i stedet for ..


    budget 11.000 kr ...



    Setup 1


    Kabinet: Antec Nine Hundred Two Midi Tower Sort Blæsere: 2x 120mm Front, 1x 200mm Top, 1x 120mm Bag


    Strøm: Chieftec Super Series 750W PSU ATX 12V V2.3, 80 Plus, Modular, 2x 6pin+2x 6+2pin PCIe, 8x SATA, 140mm


    Bundkort: Gigabyte GA-890GPA-UD3H, Socket-AM3 AMD 890GX+SB850, ATX, DDR3 , 6xSATA 6Gb, USB3.0, HDMI, GbLAN, 2xPCI-Ex(2.0)x16


    Cpu: AMD Phenom II X6 1055T Six Core, 2,8GHZ/3,3GHz Turbo, AM3, 9MB, 125W, Boxed


    Ram: Crucial DDR3 1333MHz 4GB KIT, CL9, Kit w/two matched DDR3 2GB, 240pin


    Grafikkort (crossfire) 2 stk Sapphire Radeon HD 5830 1GB GDDR5 PCI-Express 2.0, 2xDVI-I, native-HDMI, DisplayPort, Lite-Retail


    cd/dvd afspiller : Sony NEC Optiarc DVD±RW burner AD-7240S DVDRW 24x, DL, RAM, SATA, Bulk, Black


    Harddisk: Western Digital Caviar SE16 500GB SATA2 16MB 7200RPM


    Harddisk SSD: Corsair SSD Performance P64 2,5" 64GB SATA2, read/write speed of up to 220MB/180MB sec, MLC, Gen 2


    Mus: CM Storm SENTINEL Advance Gaming Mouse 5600 DPI Twin Tactical Laser Sensor, USB, Adjustable Weight System


    Tastatur: Microsoft SideWinder X4 Keyboard USB Gaming Keyboard, Nordic Layout


    Pris 10.995,-



    Setup 2


    Kabinet: In-Win Fanqua Midi Tower Sort Blæsere: 1x 120mm Front, 1x 120mm Topp, 1x 220mm Side, 1x 120mm Bag


    Kabinet blæsere:


    3 stk Cooler Master Blade Master 120mm 600 ~ 2000 RPM


    1 stk Akasa 220mm Blue LED 600 RPM


    Strøm: Corsair TX 750W PSU, ATX 12V V2.2, 80 Plus, Standard. 4x 6+2-pin PCIe, 8x SATA, 140mm Blæser


    Bundkort: Gigabyte GA-890GPA-UD3H, Socket-AM3, AMD 890GX+SB850, ATX, DDR3 , 6xSATA 6Gb, USB3.0, HDMI, GbLAN, 2xPCI-Ex(2.0)x16


    Cpu: AMD Phenom II X6 1055T, Six Core, 2,8GHZ/3,3GHz Turbo, AM3, 9MB, 125W, Boxed


    Ram: Corsair Value S. DDR3 1333MHz 4GB CL9, Kit w/2x 2GB, Unbuffered, CL9-9-9-24, 240pin, 1.5V, for Intel and AMD DDR3


    Grafikkort: HIS Radeon HD 5870 2GB EYEFINITY 6, PCI-Express 2.0, GDDR5, 6x mini-DisplayPort, 850MHz


    cd/dvd afspiller : Sony NEC Optiarc DVD±RW burner AD-7240S


    Harddisk: Western Digital Caviar® Black™ 500GB, Sata 3 Gb/s, 32MB Cache, 7200RPM


    Mus/Tastatur: Logitech Cordless Desktop Wave PRO DK


    Pris 9.770,-


    Hva ville i vælge og hvorfor ???


    evt noget upgrade/downgrade ???


    håber på råd ...

    Hey alle ...


    det er sådan at min pc er udbrændt og jeg skal have noget nyt... men det skal kun være noget midlertidigt. ..


    Jeg er uden job og det er derfor vigtigt for mig og have en pc til at søge med ...


    eneste krav er at den skal virke og kunne gå på nettet.. den skal dog gerne kunne trække flash spil på nettet som fx pet society osv til når min lillesøster kommer op besøg =)


    men den skal absolut ikke trække noget vildere end det...


    Det jeg har og bytte med er følgene..


    2 stk 6.5" Peerless enheder fra et sæt dali højtalere.. (kan eventuelt bruges til at skifte nogle dårligere man har i forvejen eller til et projekt)


    1 Playstation 2 i rigtig fin stand.. med den hører der
    1 håndtag
    alle kabler
    1 sæt buzz controllere
    4 singstar mikrofoner.


    1 sæt georg jensen salatbestik i sølv .. det er aldrig brugt og det er den helt lange tynde model (super fedt!)


    derudover har jeg en bosch vinkelsliber ... den er brugt max 15 gange til at skære fliser med til badeværelser..


    den er stort set helt ny, og der sidder en næsten helt ny diamantklinge på den.. str. 125mm


    og så kan jeg nok skrabe en 400-500 kr sammen ....


    som sagt .. totalt lavt budget da jeg er arbejdsløs .. =)


    fortsat god dag =)