Indlæg af controols

    Quote

    Oprindeligt indlæg af puma99dk|


    måske du skulle tjekke hand forstore signature? :$


    hehe ja som det fremgår af min "forstore" signatur bruger jeg et
    ASUS M4A79 Deluxe :D
    Tror et GTS450 er lidt peberret for at se ting gå i stykker på en fed måde men som vidt jeg kan se ligger de alle på imkring en 1000kr (700-1100) Kan det gøres billiger eller skal jeg bare finde mig det er prisen for PhysX :crazyeyes:

    Hej jeg syntes jeg har et fint gfx men det ærgre mig lidt jeg ikke kan køre PhysX men har hørt at man kan køre et kort extra udelukne til PhysX men hvordan fungere det og hvilke kort skal jeg vælge? :-)


    Mvh

    Jeg er ikke sikker på att det er et 100hz tv og det har sq stor betydning hvis det også skal bruges til comp skærm kørte selv med et 60hz tv som comp skærm og det er noget der gir trætte øjne...

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Ebo
    Du har en af de allerbedste luftkølere hvad har du at bekymre dig om ?


    Du skal over i vand for at næsten få den bedre.


    Mvh
    Sam


    Virkelig? det var da fedt :-)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af noxon
    Hvis den er stabil er det fint.
    Jeg køre gerne med en temp op omkring de 80-95c, hellere lidt varme end støj for at holde den på en lavere temp der ser bedre ud :)


    Jeg har endnu ikke dræbt en CPU eller et GFX pga varme. De lukker jo gerne ned af sig selv hvis de bliver for varme..


    Ok jamen det lyder sq godt var temlig usikker på hvor varm den måtte blive så skruer lidt ned for nogle fanes( Larmer lidt :-) )

    Har oc min cpu til 4.1 og når jeg gamer eller køre som oc app holder den en temp på 58-64.. for varmt?

    Jeg har bygget mig en comp og vil til at overclocke det men hvor langt kan jeg gå med mit setup? :-)


    specs
    ASUS M4A79 Deluxe
    AMD Phenom II x4 965
    Cooler Master V8 cpu køler


    følgte self en masse apps til at overvåge temp osv. men hvor går grænsen??
    :-)

    Med dit budget ville jeg gå efter et AMD system evt.


    Socket AM3 Phenom II X4 955 3.2 GHz 1.349,00
    Socket AM3 ASRock M3A780GXH/128M 615,00
    500 GB Seagate Barracuda 7200.12 335,00
    22x48 Speed Samsung SH-S223B (Sort) 162,00
    2x2048 MB DDR3 1333 MHz Corsair 587,00
    ASUS TA-883 Miditower Kabinet 233,00
    650 Watt Corsair TX Strømforsyning 618,00
    Total - - 3.899,00 ex fragt.


    og så spar en plov mere sammen og gå for et highend gfx kort evt. 5800 serien

    Tak Det ser ud som om psuën stadig virker men kan det virkelig passe at den ikke kan trække mit system? og hvor mange watt skal jeg gå efter eller er det et spørgsmål om mærkevare??