Indlæg af SlaZe_XE

    gå ind i CCC find fanene desktop & displays.
    højreklik på en af skærmene og tryk på create group. sæt dem som du ønsker det.
    så skulle den være der ;)


    * mit er på engelsk, ved ikke lige hvordan microsoft har oversat det, og tør ikke at gætte :P

    ja sorry, det var mig der fuckede op der.


    nej du behøver kun 1 kort, det skal bare være et 5xxx kort. der skulle være infinity view hvis du går ind i CCC


    spille behøver ikke at være lavet til det, det der er så smart med infinity view. men det virker altid bedst hvis det er det. så er du også fri for at billedet bliver "trukket" langt.

    jeg har prøvet at jeg købte en disk der gik i stykker efter et par dage, det var en 1 TB.. men viste kun 26 BG efter at jeg fik en fejlmeddelelse fra min NAS disk. prøv at skifte diske før du mistænker bundkortet.. de er trådsalt mere robuste.

    kan se dine ram er pc8500 så det burte ikke være et problem.


    du kan evt. prøve at tage en RAM blok ud og teste. gør det med begge for at sikre dig det ikke er dem der er i stykker. jeg har oplevet ikke at kunne spille pga en defekt RAM blok.


    udover det kan det være grafikdrivere, directX drivere, måske en BIOS update.. prøv at opdatere dem, husk det skal være en ad gangen, Afinstaller en genstart installer den igen genstart. bare for at være på den sikre side.


    jeg har også kendskab til at enten BIOS kan være meget gammel, når den når ud til forbugeren, eller modificeret med en knap så god BIOS update.


    prøv følgende, hvis det virker er du fri for at teste øvrige dele, eller formatere (:

    mmh, du kan evt prøve at opdatere BIOS.
    hvis det ikke virker kan det være at dine RAM kører forkerte hastighed, EVT. selv sætte hastighed i BIOS på dem. jeg har haft samme problem, dog på et noget andet setup. men jeg ved at nogle bundkort har svært ved at håndtere RAM der kører 1200 mhz eller mere.


    mvh.