Indlæg af qasq

    Det er efterhånden et velkendt problem at nogle ATI HD5xxx bruger, oplever store problemer med deres grafikkort.
    Den typiske fejl er grey screen of death, der kan forekomme i alt fra gaming til windows idling.


    AMD udmeldte helt tilbage i januar kan de kendte til problemet, og at de adresserede det som et driver problem, der ville blive rettet i opdateringer til ATI Catalyst.
    Siden da har vi fået CCC v10.1, v10.2, v10,3 v10.4 og diverse hot-fixes.


    Og folk oplever stadig problemer!


    Sideløbende har folk på diverse fora meldt tilbage, at de har haft RMA'et deres kort - og at det i nogles tilfælde har løst problemet.
    Heraf er en forvirring omkring hvorledes dette er en hard- eller sorfware fejl opstået...


    Derfor vil jeg spørge jer;
    Er der nogen af jer der har prøvet at reklamere over denne fejl på jeres HD5xxx kort?, og hvad var resultatet?


    (jeg spørg fordi udfaldet af min egen RMA lige er kommet tilbage, desværre ikke i min favør.. :( )


    MVH

    Fik desværre min H50 uden amd brackets, og det er lidt et problem nu da jeg er skiftet til en amd processor :)


    Jeg er bekendt med at Corsair tilbyder dem gratis, bare man betaler fragten - men de er desværre ikke på lager.



    Så ligger du inde med et AM3 mount du ikke bruger, er der mulighed for at lave en hurtig mønt :)



    kontakt mig på: astraarup@gmail.com