Indlæg af headlesschicken


    Glossy, udenfor? Der skal da bare nok baggrunds lys paa. Og nu skal jeg jo ikke havde den store skaerm med udenfor.


    27 tommer, er nok lidt for stort. Men jeg vil gerne have en skaerm med nogle gode farver da jeg selv laver meget grafik i Photoshop. Men den skal ogsaa vaere god til spil.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Foxx
    holder mig normalt fra alt hvor der står HP og Pavillion på samme genstand, da det har det med at gå i stykker for et godt ord. Aner ikke deres skærme, men deres computere gør det helt klart.


    Desuden vil jeg holde mig fra samtlige skærme med det der blanke bras som man finder på laptops over det hele.... det er dog underligt nok ikke så svært at finde almindelige skærme uden hvad-det-nu-hedder...


    et forslag mere hvis du vil op i en stor skærm der passer til en macbook: http://www.dustinhome.dk/pd_5010378981.aspx, den kan så også en masse andre nice ting: HDMI, DVI, VGA, Komponent, Composite, S-video uden at være et fjernsyn, så du kan måske bruge den til konsollerne også ;)


    Nårh, både min forældre og søster har da en hp pavalion stationær og der har aldrig været problemer med dem. Og en af min 19" tommer skærme er også nu en hp pavalion. Mener bare det er deres bærbare der har problemer. :9xo


    Det der skinnede pjat... ja, mener det hedder glossy. Har dog ikke selv noget imod det. Synes selv det ser meget nice ud. :))


    27" tommer, hmm.... Arh, tror det er lidt for stort til en computer for mig. Har jo et 42" tommer Panasonic Viera Full-Hd tv til min Xbox så tror det er fint med det. Og selvmo jeg godt kan betale mere, så vil jeg sgu helst kun give omkring de 2000 kr. Men hvad synes du så om den fra Acer? :P


    Blu ray afspiller, kan du anbefale en af dem måske også? Er mest til Panasonic. Max pris 2000 kr. Men omkring 1500 kr ville være bedst. :)

    Tak Foxx, du er min gud! :9xo :clap:


    Hvad for en af de to vil du så anbefale? Eller er der nogle andre der måske kunne komme ind i billedet? Den skal gerne have nogle Alu farver på, sådan den passer sammen med den kommenede Macbook Pro. :)


    Mvh
    Magnus

    ACER S243H 24# WIDE TFT LED TCO-03 BLACK


    HP PAVILION 2510I 25" WIDE TFT BLACK/GRAY


    EDIT: Hvad med de her? Synes selv de ser meget fede ud og vil passe fint sammen med min kommende Macbook Pro. :clap:


    Hvad betyder Kontrastforhold (statisk), Kontrastforhold (dynamsik), Lysstyrke, Dot Pitch, Understøtter farve, Backlight technology, Skærmformat, Maksimal synsvinkel (horisontal/vertikal) og Skærmtype? :boxed:


    Der er sgu mange af de ting jeg ikke ved noget om. Hvad er bedst? Højst eller lavest. :rolleyes:

    Altså LED er ikke så vigtigt, den skal bare have nogle gode farver. Prisen, hmmm det ved jeg sgu ikke. Altså bare ikke over 5000 så tror jeg det er okay. Men kan du smide nogle forslag som jeg kunne kigge på, kunne være fedt. :D


    Mvh
    Magnus

    Hey gutter, HJÆLP MIG! Jeg regner med at skal ud og købe en skærm til min kommenede Macbook Pro. Vil gerne have en der er i stil med sådan noget ligesom iMac skærmen. Altså, LED, Full-HD, gode farver og høj refresh rate. (Aner ikke om iMac skærmen har en høj refresh rate.) Jeg har heller ikke noget imod at købe brugt, så hvis der er nogen der måske har en skærm de vil sælge eller bytte, kan du jo bare skriver herinde, hvad du sidder med. Håber der er nogen der kommmer med nogle gode forslag til køb af ny skærme, for sådan noget ved jeg sgu ikke så meget om.


    Mvh
    Magnus

    Oops, min fejl. ;( Men .avi er ikke ulovligt, og vil lige sige at jeg har købt de der kopi spil her i Kina, hvor jeg bor lige i øjeblikket. .avi er jo dvd film som jeg har sat i min computer og derefter dvd rippet dem og puttet dem over på mit psp memory stick, som jeg mener er lovligt.


    Anyways, slet tråden hvis den bryder reglerne. :))

    Hej, jeg kunne godt tænke mig at sælge eller bytte min Samsung Corby som jeg har købt i Julen 2009. Men jeg ved ikke helt hvor meget jeg kan få for den. Jeg vil gerne af med den pga. jeg ikke er så meget til det der touch. Den har et okay kamera. Kan gå på nettet med 3g hvor du kan gå på Facebook, MySpace og alt mugligt andet. Du kan også chatte på messenger med den. Hvor meget tror i jeg kan få eller bytte for den? :D

    Hey, hvor meget tror i at jeg kan få for det her?


    PSP 3000
    Fifa 09
    Need For Speed Undercover
    Spiderman 3 (film)
    Memory stick 4gb
    God of War taske


    Og derudover følger der over 50 kopi spil og en del avi. film med som du smider over på memory sticket. Du kan også få emulatore til PSP så du kan for eksempel spille de gamle Mario spil som man kunne spille på den der Nintendo 64.

    Hej, jeg sidder med et Logitech G15 keyboard som jeg gerne vil sælge. Det er den gamle version. Det er med Engelsk tastatur men hvis du putter dansk keyboard layout på, som jeg har gjort de sidste 2 år, virker det fint. Alle knapperne virker stadig helt perfekt. Ingen riser man kan se og tror heller ikke der er nogen. Jeg vil gerne sælge det fordi jeg skal ud og have en bærbar til sommer. Håber i kan vurdere hvor meget jeg kan få for det.


    Mvh
    Magnus

    Der er 94 og vælge imellem. Ved ikke hvad for nogle jeg skal bruge. Jeg skal have DVD drev driver, den til lyd knapperne, hotkeys, batteri, grafikkort, internet og touchpad. Aner ikke hvad for nogle jeg skal vælge. Please hjælp! :))

    Jeg tror Microsoft udgiver en Xbox 720 eller hvad den nu ellers kommer til at hedde mellem 2012 og 2014. De skal nemlig have blu-ray i den. Det er derfor der er mange der køber en Playstation 3 i stedet. Jeg købte dog en Xbox 360. ;)


    Playstation 4 bliver nok udgivet en del senere ved mindre den bare ikke kan yde mere. :)


    Så vidt jeg ved kan Xbox yde mere. Den har en bedre processor og bedre grafikkort så vidt jeg ved. Xboxen har 3 kerner. Playstationen har vist 8 men 7 af dem er ikke rigtige. Er ikke sikker på hvad jeg snakker om så korrekt mig gerne hvis jeg snakker bulls***. :D

    Hej gutter, jeg har sgu lige et problem som jeg håber i kan hjælpe mig med. Jeg har reinstaleret Windows XP på min bærbar, eller skal jeg sige min far's gamle bærbar. Det er en IBM T42, og jeg mangler driverne til den. Jeg kan ikke komme på nettet eller noget. Min egen stationære har heller ikke internet pga vi er flyttet, og routeren står for langt væk. Så bruger min mor's indtil det bliver lavet. Men den IBM der virker heller ikke med kabel. Så hvad drivere skal får at få' den til at virke? Lyd, internet, dvd drev osv? Please smid nogle links til de drivers jeg skal bruge. Den skal være klar til i morgen kl 18:00 så håber i kan hjælpe mig hurtigt.


    Magnus :D