Tror mange døjer med kombinationen om at passe børn og arbejde samtidigt, som en gevaldig udfordring.
Indlæg af Lars Damsgaard
-
-
Heldigvis holdes hjulene igang.
-
Til hvilken form for arbejde
-
Vi har tidligere spurgt jer om, hvad I får tiden til at gå med her i disse nedlukkede corona-dage via vores Facebook side, og vi er stadig nysgerrig -
En lænestol ,der kan rejse mig op
Så kan jeg få lettet røven, med et tryk på en knap
Så en katapultanordning
-
-
Hvad med normal online spil såsom Travian?
Der er alt for mange af den slags.
-
Jeg tænker det er en god idé at skrive om det "bare" er gratis at spille i en periode, eller om det kan beholdes for altid.
https://store.steampowered.com/app/555000/GOAT_OF_DUTY/ er gratis indtil d. 31. marts. Altså sat ned til 0 euro.
God idé. Det gør jeg fremover.
-
Football Manager 2020 gratis indtil 25 marts
-
Lad os få gang i en opdateret gratis spil tråd på Tweak.dk igen.
Vi starter ud med:
Watch Dogs og The Stanley Parable er gratis via Epic Games Store til 26 marts
Watch Dogs
https://www.epicgames.com/stor…S/product/watch-dogs/home
The Stanley Parable
-
Først Resident Evil 3, så Doom Eternal og nu Grand Theft Auto VI !!!!!!!
God dag til alle [Blocked Image: https://static.xx.fbcdn.net/im…php/v9/t4c/1/16/1f642.png]
-
Tænker vi kunne opdatere vores gratis spil tråd herinde.
-
Vi knokler for at forsøde "karantænen" mange befinder sig i pt.
Derfor vil vi prøve at tjekke efter så mange gratis spil med videre, som vi overhovedet kan.
Football Manager 2020 gratis indtil 25 marts
Alt du skal gøre er, at besøge Steam via linket - Football Manager 2020 Steam siden, og klik på download.
-
"
I morgen kl. 17.00 vil PS5 lead system architect Mark Cerny give et indblik i PS5’s systemarkitektur og hvordan det vil forme fremtidens spil. Se med i morgen på PlayStation Blog: blog.eu.playstation.com"
YES!
Kilde:
-
Does your phone work well with other PCs?
Should not result is any other issues.
-
Jeg har prøvet at skifte mailen af nogle omgange.
Sidst for et par måneder siden.
Det er gået igennem nu, modtog aktiveringslink for 20min siden.
Super godt, tak.
-
Tak for indlæg. Vi roder pt. med mail server, så fejlen bør snart være løst.
-
Steam har sat record, som uden tvivl må tilskrives langt flere er sendt hjem fra arbejde på grund af COVID-19. SteamDB afslørede i dag, at Steam har sat ny rekord med imponerende 20,3 millioner samtidige brugere - 6,2 millioner af dem, der gamede via platformen - søndag formiddag.
Sammen med annonceringen af rekord mange samtidige brugere, forlyder det, at en stor del af årsagen til brugerantallet er eksploderet skyldes ”likely due to many people staying at home due to the #coronavirus", hvilket giver mening i betragtning af forholdet mellem Steam-brugere, der har appen til at køre i baggrunden og til antallet af brugere der spiller.
Med omkring 6,2 millioner gamere ud af 20,3 millioner, har Stream konkluderet, at op imod 14,1 millioner har brugt platformens andre funktioner. Vi gætter dog på, at tallet også indeholder bærer præg af de brugere, som tillader Steam at starte sammen med deres PC.
Læs mere her Yahoo finance
-
I kølvandet på Coronavirussen er antallet af hjemmearbejdspladser eksploderet. Dette fører beklageligt andre problemer.
-
spillet vi alle ventede spændt på. Nu er nye detaljer dukket op.