Indlæg af Lars Damsgaard

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Maverick


    Ser helt fin ud. Jeg syntes dog efterhånden at alle ligner hinanden. Savner noget i stil med min egen MacBook Pro, før jeg bliver begejstret. Men det er selvfølgelig en smagssag, og jeg er nok ikke særlig objektiv.


    Det overgår stadig min fatteevne, at man i en nymoderne lappie smider en 5400rpm disk i.


    En 5400 RPM disk kan være hurtigere end en 7200RPM disk :-)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Sli-Rocco
    har ikke bestilt endnu, venter lige her til den 1. tror jeg, kigger også lidt rundt, har kigget på trustpilot.dk omkring Novabook.dk og der var kun en anmeldelse og den var rigtig negativ... er forskellen på Intel i7 720QM og i7 840QM og ATI 5870 mobile og Nvidia GTX285m stor?


    Alienware
    Kobalt Computers
    Asus
    Novabook


    Laptopworld.dk har anmeldt flere Novabook maskiner, og de skrev flere var på vej

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Mr. White
    Hvis du bruger Google lidt, vil jeg love dig at du finder en masse gode erfaringer med dem.
    Har set overvejet den tidligere og det eneste negative jeg fandt var lange leveringstider, grundet stor efterspørgsel. Men folk fik naturligvis hvad de havde bestilt. :)


    Novabook er også fine computere, men der kan man ikke vælge præcis hvad man vil have som hos Kobalt-Computers.


    Hvis du kontakter dem kan man


    Det prøver jeg skam også her i tråden, hvad jeg skriver i pm´s kan i jo egentlig være ligeglade med. Kan ikke gøre for at han viser dem frem.


    Øhhhh nej!
    http://www.skovboskolen.dk/princip/netetik.htm


    Så er jeg bedøvende ligeglad med om den er i denne tråd, eller via PM. Som jeg svarede retur på PM, så vises dine PM til mig i denne tråd.


    Jeg forklarede som sagt tidligere, at mit indlæg ikke var ment som et surt opstød, og så fortsætter du.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af The Brain
    HEY!!!


    i to, nu taler i begge 2 lige pænt.


    Thomas


    Spol tiden tilbaws:


    Det er ikke ment som et surt svar, men som svar på tiltale.


    Derefter fortsætter filmstjernen, og jeg giver udelukkende svar på tiltale, som jeg finder naturligt. At jeg så efterfølgende skal svines på PM hjælper ikke filmstjernes rolle.


    Men du har hel ret :-)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af dasjap


    Det er ikke en skid med mig at gøre. Og så skulle du måske lære at sætte en sætning sammen før du kommer med alt din galde. Men skal nok lade det være op til crew.


    du kan ikke lade være hva´Er det dit hash forbrug der gør dig dum?


    Tak for din PM:


    Tåbe


    Du er sgu da en tåbe af dimensioner, hvis der er en her der skal få sig et liv er det sgu da dig. Du er en typisk abe der har en kæmpe e penis, prøv at få dig et andet liv end det bag skærmen.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af dasjap
    Bruge tid på det, det har sikkert taget dig længere tid at skrive dine indlæg(Som i øvrigt er offtopic og dermed et brud på reglementet) end vi har brugt på at skimme nogle få navne igennem ;)


    Så længe du er et flap, så længe kommenterer jeg. Hvis det er et brud på reglerne, så lad crew om det. Gør mere ud af din opførsel end hvor mange brugere folk har.


    Hash gør folk dumme http://www.youtube.com/user/dasjap#p/a/u/1/hMDCJChp7V8

    Quote

    Oprindeligt indlæg af HerrMansen
    Nu tror jeg vist liiiige vi skal have kammertonen tilbage folkens. Dette er absolut ikke stedet at svine hinanden til. X(


    Det er ikke ment som et surt svar, men som svar på tiltale.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af HerrMansen
    Havde et par V1, som var udmærkede at have på. De gik dog til sidst i stykker i kabler, så det ene øre holdt op med at spille, så de røg ud. Clip on mikrofonen var også noget værre l*rt. Clip on mic'en var ikke noget at skrive hjem om. Vinklen passede ikke rigtigt med mine T-shirts så man kunne ikke høre mig - Ser dog ud til at de har fikset dét problem med de nye.


    Men eh... hvorfor lige skifte det dejlige stof ud med læder? Puha :P


    Hehe ja, men der er nok en tanke med udskiftningen. Synes de ser mega fede ud, og så skulle lynden være god. Prisen skræmmer heller ikke.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo


    Jeg vil nu kalde det gylde han lukker ud ;) Han må ha nok af det. :$


    Det kommer fra en, som bruger sin fritid på at tjekke folk :clap:
    Prøv noget som udvikler din hjerne - f. eks. ludo. Så har du hele 4 brikker at flytte med.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af garfish
    Jeg havde et dengang det hed icemat, det er et virkelig godt headset, indtil mikrofon klipsen knækkede og selve headsettet faldt fra hinanden..


    Jeg ville nok vælge et andet.


    Fravælger ikke et produkt pga een dårlig oplevelse med en clips!

    man forstår godt begrebet - kedsomhed. Hvis man leder efter denne slags, så burde man få sig et liv.
    Man skulle tro en dødssynd var begået.


    Who gives a flying om de har 1 eller 100. Hvem skader det.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Renegger
    Det var også det bedste bud jeg kunne finde og stadig ligge nogenlunde indenfor budgettet.
    Hvilket desktop gfx vil det sådan ca. være på lige fod med?


    Der er lidt mere om det her, og det ser ud til at klare spillene, hvis man ikke kører vilde opløsninger med alt eyecandy til.
    http://www.notebookcheck.net/A…deon-HD-5650.23697.0.html


    Derfor er det IKKE en Gamer maskine. Gamer segmentet starter i de store serier.