Indlæg af Lars Damsgaard


    Hvor kommer "Hybrid" ind i billedet??


    "12-13" tommer, men 11 eller 14"
    Det er sgu noget du lige skal finde ud af. Du svinger mellem Netbook segmentet, subnote, og en alm laptop i skærmstørrelser, og det betyder en væsenlig del for dit valg samt budget.
    Du skriver også den skal "leve" dit studie ud. Hvad mener du med dette ?



    Start med at konkretisere, hvad det er du skal bruge den til, og hvad dine krav er. Så skal jeg hjælpe dig.


    Netbooks vil jeg fraråde dig, når/hvis du overvejer at spille på den. Det er 11 tommer for lille til, og det samme med andre størrelser under 14". Hertil skal du ikke forvente en spillemaskine i den prisklasse. Men start med at klarlægge, hvad dit mål er.


    Læs denne http://www.laptopworld.dk/Anme…ate-drive-bag-om-ssd.html


    http://www.runtime.org/


    Virker 100%. Alternativet er et proff firma som gør det.
    LÆR at tage backup!


    Det kan skyldes mange ting.. Hvis du har styr på hvad du laver i en router, så prøv at skifte den kanal signalet kører på



    har du noget andet trådløst udstyr der måske kan forstyrre? der er rigtig meget der kører i samme frekvensområde, f.eks trådløse telefoner

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Spixe


    Men det er ret godt i forhold til GMA4500, ikke? Og hvor godt kan det køre spil som Flat Out og Prototype?


    Jo, et "discret" grafikkort er altid at ønske da det har dets eget hukommelse. Onboard chips døjer en smule med OpenGl generelt, men det er dog blevet bedre med siden fra GMA900/950


    WOW kræver i princippet ikke meget, og kan afvikles på onboard chip. 4330 tilhøre low end segmentet, og minder meget om et desktop ATI Radeon HD 435. Chippen er bygget på RV710 og er DX10 kompatibel. Grundet den lavere clock end desktop ATI Radeon HD 4350 vil det også performe en smule dårligere.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af bit
    Jeg havde egentligt tænkt mig at købe den Asus 8943G med en i3 processor i, men har nu læst en anmeldelse som skriver at der er en dårlig skærm i den, og er derfor kommet lidt i tvivl.


    Er der nogen som har et bedre forslag eller evt har prøvet maskinen og kan korrigere dette?
    Det skal være en 18" og den skal prismæssigt gerne ligge omkring 8000 kr


    Mener du ikke Acer :-)


    tjah lidt gentagelse af det jeg skriver

    Quote

    Oprindeligt indlæg af regin
    Er der nogen der kan forklar mig hvad IDE er for noget helt specifikt?


    Har du overvejet at søge på google!!

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Maverick


    Du kan linke herfra til næste Påske. Min holdning kan du sgu ikke rokke ved.


    Det jeg fortæller dig er facts :-)
    Jeg har arbejdet for en stor producent, og kender området godt og grundigt.


    Ellers vis mig jeg tager fejl :-)


    Igen siger jeg - man vælger IKKE en laptop fra eller til pga. en harddisk. Denne er nok det nemmeste at skifte på en laptop, og er man på et tidspunkt ikke tilfreds, så smider man en anden i. Det har ikke en kæft med besparelser at gøre fra producenten. Du omtaler dem selv som billige, så hvorfor pokker skulle de spare der!
    Lyt nu til fornuft!

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Maverick


    Prøver lige igen.
    Prisforskellen på 54k og 72k er minimal, og alligevel sparer producenterne dér.


    Det handler IKKE om penge!
    Hertil handler det sgu da om, hvad det er man bruger produktet til. Office, Surf osv, så mærker man ikke en rygende fis. Det samme gælder i mange spil, når folk load er done. Ganske få spil kræver harddisk aktivitet under afvikling. Selv under load vil der for den alm. bruger ikke være mærkbar forskel. Igen siger jeg til dig! En 5400 rpm disk kan være hurtigere end en 7200rpm disk. Prøv at Google, hvis ikke du tror mig.



    http://www.google.dk/search?hl…=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=


    Det handler IKKE om pengene. Her til vælger eller fravælger man heller ikke en laptop pga. harddisken!!

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Maverick


    Muligt, men jeg tvivler på der er nogen producenter der ofrer den slags, når de alm. nærmest koster gratis.


    ofre den slags?
    Øhhh den slags handler ikke om at ofre. Det handler om flaskehals eleminering. Her til vil en alm bruger ikke mærke en rygende fis forskel. Brøkdele af sekunder er forskellen