Indlæg af mango

    basseger: Lige mine ord! Få nu øjnene op for det, jer tvivlere :)


    Jeg har lige printet ud, så nu kører det. Det var bare nemmere end jeg troede, og kunne derfor ikke finde ud af det hehe (ledte efter en "ok" knap i softwaren, men tænkte ikke på at jeg bare skulle trykke ok på printeren, ups :) )

    Jeg har brugt refill i MANGE år - uden problemer! Og har altid brugt de originale patroner som fulgte med min gamle printer - printeren døde før patronerne (og det skyldtes ikke blæk-spild eller lignende)!
    Så alle jer der siger I har dårlige erfaringer med det: Gør det rigtigt, og det virker!
    Blækket holder MÅSKE ikke så godt som originalt - Skal jeg have et billede på væggen som jeg skal være sikker på holder i mange år, vil jeg til enhver tid vælge at få dem fremkaldt hos en fotobiks på nettet. Har aldrig testet om uoriginalt blæk er dårligere end originalt. Jeg har med rigtig gode resultater også printet A4 størrelses billeder ud, og de må så holde så længe de kan - jeg kan da bare printe nye ud når farverne falmer.
    Men til mindre opgaver er det rigtig godt (f.eks. indbydelser som skal printes i farver i massevis, bordkort, publikationer osv).
    Alle jeres "dårlige erfaringer med refill" kommentarer er intet værd. Min sidste printer holdt i 6 år, hvor jeg genfyldte de samme patroner ca. hver 14-30. dag alt efter behovet. Og jeg har måske brugt for 500-600,- blæk i den periode (måske mindre) - så alle jer tvivlere: Prøv lige at regne besparelsen ud!


    Mit eneste problem nu: Printeren påstår at patronen er tom, og vil ikke udskrive.


    En herinde sendte en PM med en løsning som jeg lige skal have testet senere i dag

    Jeg har en Canon mp630 printer som jeg lige har genfyldt. Og nu vil den ingenting - den påstår at patronen er tom.
    Godt nok irriterende at Canon tvinger deres kunder til at købe deres DYRE L--- (smør).
    Nå, der er en anden tråd herinde med samme emne, men den har "Forum ansvarlig" låst, da der allerede er en tråd herinde med samme emne. Men den kan jeg ikke.
    Så kan nogen hjælpe med at finde tråden, eller hjælpe på problemet...?
    Tak...