Indlæg af Franner

    id Software har frigivet endnu en gameplay trailer fra Rage idag, en 7 minutter lang en af slagsen(!), sikkert for ikke at drukne i frigivelsen af den åbne BF3 beta idag!


    RAGE - Jackal Canyon Official Gameplay Trailer


    Jeg må sige, at jeg efterhånden glæder mig til at prøve Singleplayeren af Rage og det passer lige med tidsrummet mellem når BF3 beta'en slutter og når BF3 retail udkommer!

    Quote

    Oprindeligt indlæg af jaNz
    tweak - jaNz


    origin - mangodude :$


    -Kan man på nogen måde lave det navn om, det er ældgammelt


    Ja, det mener jeg, du skal ha' fat i EA Support til det.

    Er der nogen her der kalder sig 'gisnu' og 'joak0789' i BF3? Begge har søgt om venskab i Battlelog og jeg aner ikke hvem det er, da det ikke er nogen fra min gamle klan, som jeg stadig hænger ud med...

    Hvis du har haft seriøse problemer med PC-udgaven af BETA'en har du nu muligheden for at prøve at få det fixet ved at updatere den, ved at downloade den nye BETA...åben Origin, højreklik på BETA'en og vælg Opdaterings-muligheden. Du skal dog downloade alle 3.9GB igen, så jeg regner med, at der på et senere tidspunkt vil komme en separat patch, det er dog ikke sikkert...min max download rate er ca. 850 kbit og jeg ligger lige nu på godt 700 så det går okay hurtigt...

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Spixe
    Betaen er også åben for PC nu. :) Det er dog umuligt at få lov at hente det.. Origin er helt død.


    Ja, tror det bli'r svært at hente den her de næste 24 timer, for interessen er ENORM, og det bli'r nok noget a la da Unreal Tournament 2003 demo'en blev frigivet, hvor downloadningen de første dage var så massiv det bagefter blev rapporteret at det havde påvirket den generelle hastighed på Internettet der var faldet med nogle procent, kan ikke huske om det var 6 eller 11%, men det var voldsomt...og dengang var det 'kun' en PC demo, her er det til alle tre platforme...

    Battlefield 3 Beta åben for alle!


    EA og DICE har tilsyneladende allerede åbnet Battlefield 3 Beta'en for alle i Europa i de to konsol-udgaver, de kan allerede nu frit downloades fra henholdsvis PSN og Xbox Marketplace, mens PC-udgaven stadig er 'på vej', men den kan blive frigivet når som helst nu, det kan dog også være, at den først er klar sent i eftermiddag...


    DICE siges også at ville patche BF3 Beta'en idag, og med alle de problemer der har været, er det også tiltrængt, men du skal stadig være forberedt på en ikke helt problemfri oplevelse, især i PC-udgaven, men det er en del af det at spille et spil i Beta fasen af udviklingen, hvor det handler om at finde fejl for at få dem rettet inden den officielle frigivelse af spillet i forretningerne!


    Der er tonsvis af gameplay trailere fra BETA'en, nu, som denne:


    Battlefield 3 Caspian Border gameplay

    Jeg kan ikke spille spillet pga key-logging problemet, men jeg har ikke problemer med at komme ind på servere, har kun haft det en gang, og fixede det ved at logge ud af Battlelog og så logge ind igen, så kom jeg ind på serveren med det samme, så baseret på den ene lille ting kunne det tyde på, at det var et Battlelog-baseret problem...men det er så et meget spinkelt grundlag at basere det på, så aner ikke om det virkelig er Battlelog, men I med problemet med at komme ind på servere kan jo prøve forskellige mulige fixes eller tjekke Bug Report forumet @ Battlelog, for der vil altid være nogen som finder løsninger og så poster dem der!

    WAAAAAAAAAAAHHHHHH


    zh1nt0 har postet passwordet til Caspian Border mappet i det UK officielle forum så alle kan spille på det map!!! Men det er tidsbegrænset, passwordet bliver skiftet kl. 18.00 CET så det er nu eller meget senere!


    Passwordet er: sexyelevator

    Jeg har ikke så meget tid lige i øjeblikket, skal tilbringe aftenen sammen med to gamle venner, så ved ikke hvornår jeg kan lave en update igen...der sker også så meget i løbet af en BETA, at det ikke er til at overskue al den info...


    Anyways, CTD (Crash To Desktop) er almindeligt i denne BETA og i beta'er generelt, og bug-report forumet i Battlelog er da også fyldt med rapporter om det, og som sædvanligt er der også masser som ikke har lige det problem.
    Men der er masser af issues generelt, f.eks. har nogle set modstandere som står på hovedet, når de skyder...andre mangler deres våben, sådan visuelt, så det er absolut en BETA og hele meningen med den er jo netop at få fundet og fixet de fleste bugs inden retail release, så I skal huske, at det er ens moralske pligt at rapportere alle bugs man støder ind i sammen med relevante system spec oplysninger i Bug Report forumet, så udviklerne kan fixe det inden release; det er både for ens egen skyld og for alle andres! ;)


    zh1nt0 meddelte allerede inden starten af BETA'en, at Commo Rose ikke ville være i BETA'en, men ville være med i retail usgaven, jeg har også rapporteret det her, men det er sikkert druknet i mængden af info, jeg glemmer også nogle af oplysningerne, for det er ikke til at holde rede på så meget...

    Der er kommet en ny og rigtig fed trailer fra Rage, kaldet Weapon Upgrading, og det er nok den fedeste af Rage trailerne jeg endnu har set, så tjek den ud:


    Rage: Weapon Upgrading


    Samtidig er der kommet noget info på det seneste, men jeg har haft rigeligt at se til med BF3, så kan først få det smidt ind her nu...det er blevet afsløret, at i Xbox udgaven vil spillet komme på tre discs pga. de 22GB som spillet fylder!


    For 360 versions, Willits said id recommends installing the game to the hard drive, or if you don't have the space for all 22GB, after installing and finishing the first half of the game from disc one, uninstall it, and then install disc two. There isn't a reason to disc-swap after completing the first half, and "you don't really need to install the multiplayer disc if you're really tight on hard disk space," Willits said.


    Samtidig er det endelig blevet afsløret, at Singleplayer delen af Rage virkelig fylder noget! id Software's Matt Hooper, som er Design Director på Rage, har i et interview afsløret, at SP delen vil tage en 15 timer, minimum, at gennemføre:


    “Our goal is to create a lengthy campaign, probably about 15 hours,” he said. “But for a shooter, that time count is significant because most shooters are eight hours or less. If you do the game’s side quests, that adds up to 20 to 25 hours. We put a lot of focus for this significant amount of game alongside the co-op and vehicles.


    Du kan se en artikel om interviewet her og om antallet af discs her.


    Rage udkommer i Danmark d. 7. Okt, altså tre dage inden BF3 BETA'en slutter, så måske man lige vil kunne nå at tæske SP-kampagnen igennem inden retail udgaven af BF3 udkommer 28. Okt!?!

    Faktisk har zh1nt0 annonceret en stor overraskelse i morgen som har med Caspian Border mappet at gøre, og det tyder på, at overraskelsen består i, at BETA'en bliver udvidet til også at have Caspian Border mappet! Og mappet er allerede inkluderet i BETA'en som er installeret! Om det så er det som kommer til at ske må tiden vise, men tråden om det, kaldet 'A Surprise for Tomorrow', kan ses her.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Mads Hansen
    Det er da på en måde godt at mit Game komputer projekt ikke er færdigt :roller: da i så kan teste og finde fejl der så bliver rettet til jeg er klar :9xo mangler dog kun processor og grafik kort; måske 2 ;)


    Ja, kom også til at tænke på, at det lidt virker som om vi der har adgang til lukket beta, vist fungerer lidt som forsøgskaniner for DICE inden de åbner beta'en, ved ikke lige hvordan jeg har det med det...men netop fordi beta'en bliver åben for alle om to dage, vil DICE nok sætte meget ind på at få rettet de værste - og de fleste - bugs inden da, det håber jeg ihvertfald, bare så jeg selv kan komme til at spille!

    Det keymapping problem jeg har er temmelig udbredt, efter hvad jeg kan se, og i mit tilfælde gør det, at jeg ikke kan spille spillet, ihvertfald ikke uden store problemer...suk...zh1nt0 har sagt i tråden, at problemet vil være fixet i den færdige udgave af spillet...ved så ikke lige hvad jeg skal bruge det til nu, for hvis DICE ikke fixer problemet før kommer jeg jo ikke til at spille BETA'en overhovedet... :ph34r:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af MadsHilde
    Er jeg den eneste der hele tiden får denne fejl:


    generic game error was reported please try again. code 2


    Nej, du er ikke den eneste, og det er en BETA, så der vil være fejl og problemer, især i starten. Du finder en tråd i det ene officielle forum om dit problem her.


    DICE arbejder løbende på div problemer, så de er sikkert igang, det var det samme i BC2 BETA'en, hvor spillet var uspilleligt for alle pga ekstrem lag lige i starten.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Inderhaten
    Modtager man den på den mail, som er tilknyttet til ens origin konto?


    Hvis du har forudbestilt retail udgaven af BF3 der, så ja. Hvis du er ejer af en af de to special udgaver af MoH skulle du modtage en mail via den mail der er tilknyttet din EA Profil, men EA er jo ved at slå Origin profil og EA profil sammen, sååå...