Indlæg af Grumme Gris

    Hej er ved at bygge en HTPC og leder i øjeblikket efter et kabinet, med passiv kølling. Jeg er indtil videre mest til denne, MCubed HFX men synes den bliver lidt dyr, med psu osv.


    Er der nogen som har et alternativ?


    Krav:
    micro-atx
    pænt design (ved godt at det er lidt svært at se hvad jeg mener er pænt design)
    med eller uden psu (hvis med skal den være passiv)
    måske også nogle andre krav

    Jeg gar efterfølgende også opdaget at Gigabyte ikke var et Micro-ATX det er naturligvis en fejl. JEg er nemlig på jagt efter et bundkort til min HTPC, så den skal ikke bruges til spil o.l. HTPC'en skal køles passivt, derfor har jeg bl.a. set på kort med onboard gfx.


    af stik skal jeg bruge:
    HDMI
    SPDIF
    TOSLINK


    edit: Jeg leder også efter kabinetter, så hvis I har et forslag jeg måske ikke er stødt på endnu, må I gerne sende et link i denne tråd: HTPC...


    Endtil videre ligger valget på denne: http://edbpriser.dk/Products/L…asp?ID=207561&Specs=true# Jeg synes dog den et lidt dyr.


    sry, har ikke fulgt med i computer udviklingen i meget lang tid. hvad betyder AM2 og X2?


    Jeg har et DiNovo Edge, se sig, men har kun giver 150 kr for det


    Edit: X2 = athlon X2??
    Edit: AM2 = socket?

    Efter at jeg har hygget mig lidt på edbpriser, er jeg nået frem til den konklusion at det er nok bedre at bygge et media center selv.


    Hvad vil I forslå at man smider i? Den skal kunne afspille fuld HD, naturligvis også digital lyd til min forstærker og så skal den være lydløs


    Edit: måske skulle jeg bruge min gamle puter som media center og gør den mere lydløs og så købe ny puter. Er det en fornuftig løsning?

    Som overskriften hentyder til, er der nogen som har et link til en gratis dvr-ms converter. Jeg eller et fuldt program, ikke en trial eller demo, hvor man kun kan converte ½ time eller lignede

    Hej alle


    Jeg har problemer med mit trådløse netværk. Men korte mellemrum bliver min bærbar identifiseret på mit trådløse net. I perioden hvor den identifiserer puteren kan jeg ikke bruge nettet, så jeg får afbrydelser hele tiden. Jeg er ikke klar over om det er puteren der gør det eller om det er det netværk som beder om en idenfikation.


    Men jeg håber at der er en herinde som kan hjælpe med med at få en mere stabil forbindelse


    Edit: Et lille bonus spørgsmål. På bærbaren har jeg vista ultimate 64-bit, hvor jeg har slået "brugerkontokontrolen" fra. Er der nogen som ved hvordan jeg fjerner advarselen ned i venstre hjørne?

    Jeg har fået anbefalet mediaportal som et godt alternativ til andre mediacentre-programmer, men jeg kan ikke få tv-delen til at virke. Det er virker som delen mangler. HAr jeg glemt at installere noget eller hvad kan der være galt?


    mit tv-kort er Hauppauge WinTV-PVR 350

    Efter at have ledt længe på microsoft hjemmeside opgav jeg og ringede derfor til dem. De gav mig et link hvor man kunne bestille en nedgradering.


    Lidt i irriterende at skulle bruge 180 kr. og en masse bøvl på at udfylde en blanket, men hvad søren, så må jeg leve med det

    Hej tweakers


    Jeg har hørt at man kan downloade windows inde fra deres hjemmeside. Er der nogen der kan hjælpe med et link, for jeg kan sgu ikke finde rundt derinde.


    Takker på forhånd