Indlæg af youngsurfer

    Søger et HAF X.


    Pris afhængig af stand men jeg er ikke skambyder, lad mig sige det sådan. helst med billeder


    bor i 6840 oksbøl kan godt overføre hvis du sender, men foretrækker self f2f handel


    vh

    Hejsa Tweak


    Jeg søger et kabinet, hovedsageligt HAF X. Du har grisen du har prisen:)


    Søger også et grafikkort til mit setup. GTX570; max pris 1900,- GTX580; Max pris: 2700 SØGER KUN ET KORT. Hvis GTX570 må det MEGET gerne ha dual-fan eller noget så jeg kan OC lidt selv :) GTX580 er det OK med std kølere men altså custom gør skam ikk noget ;)


    Søger ligeledes også en SSD, med identiske hastigheder som Vertex2 eller Corsair F60. Max størrelse: 80GB pga prisen. Max pris 600,-


    Så ja, smid jeres bud, smid en pris. Mine prisidéer er bare lige taget ud fra mit budget, men smid et bud alligevel så snakker vi om det.


    Bor i 6840 oksbøl, f2f ser jeg som fordel men er også vant til at handle med PostDK som fragt så det går også :)


    Venlig hilsen


    Daniel

    Hejsa Tweak


    Jeg vil gerne bytte mit CM 690 II Advanced kabinet til et større, og har egentligt ikke lidt af pladsmangel i PC'en, jeg elsker bare hele tiden at skifte hardware :-)


    Jeg har original emballage men tror ikke jeg har kvittering. I kabinettet sidder der: 1x 120mm blæser med grøn LED i front, 1x 120mm blæser med grøn LED i siden, 1x 140mm blæser uden LED i toppen og 1x 120mm blæser uden LED i toppen. De medfølger selvfølgelig i byttehandlen.


    Kabinetter jeg har i tanke: Coolermaster HAF932, 922 og Haf X.


    Men andre har selvfølgelig interesse, bare smid jeres bud så kigger jeg på det.


    PS. Mit kabinet har 2-3 ridser på højre side (altså siden bag bundkortet) men man lægger ikke rigtigt mærke til dem. Ellers står den stort set i ny stand.


    Billeder kan tages hvis dette efterspørges!


    Bor i 6840 oksbøl, og face 2 face handel ville være et kæmpe plus. Kan sagtens bytte i omegn, altså Varde, Esbjerg osv.


    Venlig Hilsen


    Daniel

    Hey Tweak..


    Ja.. Overskriften siger vel det hele.


    Mit GFX er købt af en bruger herinde i December 2010 (fik det i julegave, hans var vidst ikke så gammelt men kan godt rode efter kvittering hvis han havde mailet den, kan ikke huske.)


    Kortet kører pt. 1050mhz core helt stabilt uden nogle random crashes eller noget, men ved evt. bytte kan jeg selvfølgelig godt flashe den tilbage til 850 som er default.. Den kører 1,3 volt, hvor den normalt kører 1,12. Max 60 grader under gaming 50% fan speed (stort set lydløs)..


    Er stort set KUN interesseret i GTX570 eller GTX480! :)


    Venlig Hilsen


    Daniel


    BTW: Det er dette kort med blæseren i midten jeg har: http://img175.imageshack.us/img175/9131/xfx5870znfc.jpg

    Hey Tweak..


    Ja.. Overskriften siger vel det hele.


    Mit GFX er købt af en bruger herinde i December 2010 (fik det i julegave, hans var vidst ikke så gammelt men kan godt rode efter kvittering hvis han havde mailet den, kan ikke huske.)


    Kortet kører pt. 1050mhz core helt stabilt uden nogle random crashes eller noget, men ved evt. bytte kan jeg selvfølgelig godt flashe den tilbage til 850 som er default.. Den kører 1,3 volt, hvor den normalt kører 1,12. Max 60 grader under gaming 50% fan speed (stort set lydløs)..


    Er stort set KUN interesseret i GTX570 eller GTX480! :)


    Venlig Hilsen


    Daniel


    BTW: Det er dette kort med blæseren i midten jeg har: http://img175.imageshack.us/img175/9131/xfx5870znfc.jpg

    Hey Tweak


    Ja.. Overskriften har vel sagt det hele..


    Jeg søger: 4*2GB DDR2-PC6400 RAM :)


    Evt. kan jeg bytte mine egne 4*2GB pc-6400 ddr2 ram, Crucial Ballistix Tracer RED med rød LED cl4 og 800Mhz, fordi jeg hader de røde LED, de passer ikke ind i mit system! :)


    Bor i 6840 oksbøl..


    Vh


    Daniel

    Hej Tweak!


    Det er i dag sidste dag man har mulighed for at stemme i Skala.FM's "Vind et eventyrligt bryllup"-konkurrence.


    Det vil betyde meget for både min fætter og jeg, hvis i vil bruge 10-20sekunder af jeres dag på at klikke på linket, trykke Par nr. 11 og skrive verification koden. Så har i sådan set stemt :)


    http://www.skala.fm/index.php?…vem-skal-vinde&Itemid=115



    PS. Hvis der er nogle der er i godt humør eller bare keder sig ekstremt, så kan man stemme igen efter 1 minut. :-)


    Mange tak på forhånd Tweak :)!



    PS. Den kører også på HOL og der er knald på :)
    http://www.hardwareonline.dk/traad.aspx?fid=23&tid=596409



    Vh Daniel!

    Hey Tweak


    Jeg sælger denne fine CPU køler.


    Fik den med til mit bundkort/cpu/ram ved Electronics Center i Esbjerg, så har hverken kvittering eller emballage. Den kan dog godt pakkes og sendes hvis prisen er rigtig.


    HBO: 100pp
    Slå til: 250pp


    Befinder sig i 6840 Oksbøl


    Med venlig hilsen


    Daniel andersen


    PS. Kan muligvis først sælges d. 1 Februar, da jeg får min H70 til den tid men som sagt muligvis før :)


    Den kører ligeledes på HOL og HWT..

    Hey Tweak..


    Jeg sælger denne fine og meget velholdte skærm, som jeg har nupset fra mine forældre, efter de fik en ny. Den har stået i et IKKE ryger hjem, og der er ingen fysiske defekter som ridser eller lignende. Den er lidt støvet, men den bliver selvfølgelig støvet af. Der er indbyggede højtalere i skærmen, og disse fungerer vha. grønt-jackstik -> grønt-jackstik som også følger med..


    Den kører 75Hz @ 1280x1024 som også er dens max opløsning.


    Den er nok ved at være et par år gammel, har ikke kvittering da den er smidt væk..


    BILLEDER: http://myupload.dk/handleuploa…69233512a1e90631295118266


    HBO; 150,-
    Køb nu; 300,-


    Befinder sig i 6840 Oksbøl, og kan desværre ikke sendes. Kan nok godt levere i nærmeste område (Esbjerg, Varde osv) :)


    Med venlig hilsen


    Daniel