Indlæg af Jones9000

    Bliver da ikke til grin over en høj pris.. er da lige glad.. :)
    men sælger kun Gfx og Bundkort. og er åben for tilbud ?
    KOM NU FRISK mangler bare og sælge det sidste..
    og ps. ramte prisen ved at sælge løs dele.. :P

    Så er det jo det jeg må gøre.. jah folk er underlige på det område. men nok fordi folk ikke har den store viden og det ofteste går op i hvor mange x og t og andre mærkelige bogstaver man nu kan finde i efternavnet på sådan noget gej.

    Forresten til alle jer der vil købe.. det er altså en pc der stadig kan være med i toppen..
    og jah ved der er kommmet I7 og quad. og nyere og bedre gfx. men syns selv prisen er temmlig fair. men kan ivhertalf ikke få det samme andre steder.. og ja det er ikke det nyeste shit. men har Aldrig prøvet noget den ikke kan køre. eller tider hvor den virkede langsom. og tvivler på andre vil ku få den til det. men har jo ikke brug for fire kerner eller 8 Gfx. eller 12 gb ram. den alm. borger vil aldrig få det brugt. har lavet en del inventor tegninger. hvilket er ret så tungt. og klare den os ganske fint op i ret store kontruktioner.

    Det er TX udgaven..
    Hdd er F1 Spinpoint.. 32mb. 7200 rpm
    pc 6400


    Grunden er jeg vil ha en bærbar istedet for. som skal funk som mediacenter.
    ---


    har kørt COD MW2 , Borderlands, Dragon age Crysis. You name it.. :P
    ----
    Hvis jeg kan få 2500 for det hele er folk jo for dumme.. de kan købe eller lade være det jo en pc i GOD kvali. og de kan jo bruge 2500 i hvilken som helst shop og så kan de sidde der hjemme med deres nye Cpu og Gfx. og jah ikke mere. men op til folk selv. self vil jeg handle med ikke til halv Pris i forhold til normal pris.. så kan jeg beholde det selv.
    ---
    Aldrig pillet ved noget af det. faktisk næsten ikek brugt. måske 100 tændte timer i den ??

    Følgende ting er til salg


    Asus Gfx (gtx 260)
    Ny pris cirka 1200
    Asus Bundkort P5N-D
    Ny Pris Cirka 700
    Cosair PSU 750 Watt
    ny pris cirak 800
    Cpu E8500 3.16 Ghz
    ny pris cirka 1200
    DvD Brænder Samsung
    ny pris cirka 200
    Kabinet Asus Vento
    Ny pris Vil skyde samme slag og kvali til 200-400
    Logitech keyboard Ganske alm. keyboard
    Ny pris tjaa 150-200 ?
    Cosair XMS2 RAM (2x2 stænger. og 1 ved siden og så en defekt derhører der til.)
    Ny pris Cirka 600 pr par.
    HDD Samsung 750 GB
    Nypirs Cirka 500


    Alt sælges Så byd løs (BUD PP). Sælger helst det hele samlet. Alt er omkring et halvt år gammel. og købt samme sted(hos getmore) så derfor nemmeste at med sende den kvitering der er på det.


    Håber der er noget der Frister. Vil da Gerne Hurtig komme en start pris og sige 4500 PP for det hele. kan handles med helt sikkert for ALT SKAL VÆK ! PS den kan sagtens gøre sige i nyere pc spil (COD MW 2 FULL HD UNDEN PROBLEMER!!).

    Pga. af min computer er røget under sofa'en og nu indgår som en del af mit mediacenter sælger jeg ud af de tinger jeg ikke længere bruger


    Skærm.


    Samsung T200


    Alder: 7 måneder
    Ny pris: 1200
    Ingen kvitering
    Link: til lidt tek spec. http://www.pricecomparehelp.com/page/26854.html (click på compere prize)
    Stand: som ny aldrig nogensinde behandlet dårligt.
    Selvom skærmen er temmlig ny kan jeg ikke finde en pris på hvad den koster nu.
    Så ved ikke hvad den skal koste (så sælger ikke til højeste bud hvis budet ikke opnår min forventing)
    Bud (PLUS PORTO)


    WD Mediacenter


    Alder: 4 måneder.
    Ny pris: 800
    Ingen kvitering
    Link: http://cdon.dk/hjemme-elektron…aplayer_usb_1080p-4056679
    Stand: brugt en gang og orginal kasse med følger.
    Sælger den for HBO. 500pp.



    KOM OG KØB !!

    Hej Tweaker.


    Jeg sad for omkring en time siden og spillede det nye COD.
    Pludselig genstarter computeren. tænker ingen problem man har hørt om fejl. så starter op i fejlsikret. og genstarter min computer. og forsætter med at spille.
    Og Computer slukker nu igen.


    Og nu er problemet så når jeg tænder den at den kun kommer til det først billede. mit tilfælde der hvor man kan gå i bios og der står navn på bundkort, (der fryser den så og man kan ikke gå i bios).


    Bundkort chip er meget varm. (man kan ikke holde hånden der på mere end få sekunder)


    Nogen der kan have idé om hvad der kan være galt og hvad jeg kan gøre ?


    Mvh. ( PT EN MEGET BEDRØVET DRENG )