Indlæg af iBandit

    Har prøvet at boote den op på diverse Windowsskiver, og der sker ingenting selvom Den er sat op til at boote op fra cden som første prioritet! Det lader ikke til at jeg kan få lov til andet end at boote op på min OSXskive, eller på min OSXpartition. Det er det der er mit problem! - Hvordan kan jeg få OSX til at accepterer at boote andre operativsystemer op? Har læst om Boot Camp, Chameleon og alt muligt andet! Skal jeg nulstille min BIOS eller hvad skal der til for at slippe ud af OSX-spændetrøjen?


    Mvh iBandit

    Hey Tweaks


    Er virkelig på dybt vand..... :boxed:


    Jeg havde Windows 7 installeret på min harddisk 1, partition "Windows7" På denne harddisk har jeg endnu en partition, "Backupdrev", hvor jeg har alle mine dokumenter, billeder, filer m.m.


    Jeg besluttede mig for at installere OSX86 Leopard 10.5.6 på min harddisk 2, partition "Leopard", da jeg laver en del grafisk arbejde, og synes det kunne være sjovt. På denne harddisk har jeg ligeledes endnu en partition "MacBackUp", hvor jeg gemmer mine dokumenter, billeder osv.


    Jeg havde et ønske om at køre dualboot, så jeg til "almindelig brug" kunne bruge Windows 7, og vælge Leopard til mit grafiske arbejde.


    Leopard kører da også ganske fint, og mit problem indtræf da også først en dag, da der gik lort i mit Windows og jeg blev nød til at formaterer den opartition.


    Nu er mit problem at jeg ikke kan komme til at boote fra min Windows Installations DVD, og derfor er "fanget" i mit OSX....


    Jeg vil gerne have mit Windows tilbage, og er nået til et punkt hvor jeg er fuldstændig ligeglad med om det så betyder at jeg ikke også kan køre Leopard!


    Har søgt vidt og bredt i diverse fora, og kan simpelthen ikke få lov til at boote op, uden at jeg ryger direkte ind i Leopard igen!


    Håber der er nogen der kan hjælpe mig tilbage på rette vej, for jeg ved virkelig ikke had jeg skal gøre!


    På forhånd tak for jeres tid og hjælp! - og beklager virkelig hvis dette ikke er det rette forum for mit newbieproblem!


    Med venlig hilsen


    /iBandit