Indlæg af Krogsgaard

    Jeg sælger hermed min PSU, som har siddet i en gammel computer, der ikke har været i brug siden 2008.


    Det er, som overskriften viser, en PSU af mærket Chill Innovation, model CP-510A, der yder 510W.


    Den befinder sig i Århus Nord ved Lystrup hvis afhentning ønskes, ellers kan den sagtens blive sendt med posten.


    Den ligner alle andre modeller af PSU'er fra Chill Innovation, men her er et review af strømforsyningen:
    http://www.dailymotion.com/vid…ll-innovation-cp-510_tech


    Er åben for bud.
    HBO: 150kr

    Zepto 6314W, 1. 73 GHz, 2 GB Ram, 120 GB harddisk, Rigtig dejlig lille 14,1" Zepto til salg.


    Specifikationerne er som følger:
    CPU: 1,73 GHz Intel Dual Core Processor
    RAM: 2 GB
    GPU: GeForce Go 7600
    HDD: 120 GB
    Windows Vista Home Premium
    Trådløst net
    DVD-brænder
    Bluetooth og IR


    Ejet af ikke-ryger.


    Computeren sælges grundet lang reparationstid, hvor ejeren ikke har kunnet vente, og har været nødsaget til at købe anden computer i mellemtiden.
    Dette betyder også at der er blevet skiftet ting i den her på det sidste:
    Skærm-hængslerne er blevet udskiftet, samt plastik omkring skærmen.
    Bundkortet er også blevet skiftet til et helt nyt, så det er næsten som en ny computer. Derudover følger en næsten ny oplader med, som også var til reparation.


    Det eneste minus ved denne computer er, at batteriet i den er blevet ret sløvt, og holder derfor ikke strøm ret længe.


    Der er ingen skader på den, og er i det hele taget meget pæn og velholdt.


    Spørgsmål er velkomne :)


    Jeg tænker selv på en pris omkring de 3000, da den er helt ny-restaureret, og virker upåklageligt.


    Computeren befinder sig lidt uden for Århus.