Indlæg af Sensation


    Min kammerat og jeg grinte højlydt :D


    Mvh Madsen

    Ville bare lige kaste noget lys over denne god film! Kolde Clinten der bare er super humoristisk. Sad og grinte højlydt. Varm anbefaling fra mig af.


    Mvh Madsen

    Nu hvor ingen andre har råbt det op så kommer jeg da med den. Dude, Where's My Car?


    Den er bare konge!! Har set den med vennerne så mange gange!! Kæresten var ikke så vild med en, men den rykker for mig :))


    Mvh Madsen

    Quote

    Oprindeligt indlæg af The Brain
    Kører faktisk med samme bus ret tit, men desværre ikke set noget til den..


    /Thomas


    me2, dog ikke idag.


    Håber du får en henvendelse fra en rar sjæl der vil aflevere den tilbage, hvis personen ser dit udråb.


    Mvh Madsen

    hehe totalt fedt, synes især der hvor mændende blir helt rolig over at "fiske" er rigtigt sjovt, og så klipper den lige til xtrem skydespil med hop osv :))


    Mvh Madsen

    Quote

    Oprindeligt indlæg af noxon
    Evt en dårlig router/switch ?


    2mbit upload er ikke alverden, men længe nok til det der !


    Eller mangle på router....
    Er det ikke sådan at hvis man ikke havde en router, så ku man kun være 2 på nettet ad gangen?


    Mvh Madsen

    Quote

    Oprindeligt indlæg af 09ml486
    Att: Sensation


    Vi har svaret på den mail du sendte os... dog er svaret kommet fra mailen jmmi07@imi.aau.dk istedet..
    evt. tjek dit spam filter om den kan være blevet fanget der?


    hvis du evt har slettet mailen ved et uheld eller aldrig har fået den må du lige sige til, så sender vi den igen!...


    Den må I vist lige sende igen, den røg vist ud.


    Mvh Madsen

    Min kæreste skal have en ny printer, den skal kun kunne printe.


    Hun skal printe nogle fest sange hvor i der er nogle fotos, så det skal den kunne klare, altså fotopapir.


    Max 500kr. incl. farvepatron.


    Nogle forslag?


    På forhånd tak.


    Mvh Madsen

    Hva sker der for de lave opløsninger 15.4" lappys har...? :/ Det er jo næsten til at grine af. For det første er alt over 15.4" ikke en bærbar, dog syntes jeg også 15.4" er for stort hvis man skal ha den lidt rundt i landet, og en god opløsning er vigtigt!


    Jeg sidder selv på en 14" med 1440x900. Det er sådan det skal være.


    Mvh Madsen

    Quote

    Oprindeligt indlæg af ChiliIndianeren


    Du er da en uheldig mand..


    Men hvorfor går man i Blockbuster for at sende pakker? Jeg ville da nøjes med at leje film til overpris sådan et sted? :crazyeyes:


    Det er vel bare det lokale indleverings sted af GLS gods.


    Mvh Madsen

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Schultz
    Ingen der har set hvornår tråden er fra? ;)


    Men on topic; Så er det vidst "lige" kommet et nyt album med dem, måske værd at kigge på.. Har kun hørt Omen der fra - og den er da meget go :P


    Hvis du så læste hva der blir skrevet tidligere ville du også vide hva deres nyeste album hedder;)


    Mvh Madsen