Indlæg af Mr. M

    Jeg har kigget på det link du sendte, og kan desværre kun finde 2010 udgaver.


    Men igen, er der nogen der ved om det er lovligt at downloade installationen (f.eks over torrent), så længe man bare benytter sin egen licens, som er lovlig?



    Mvh.


    The Apprentice :crazyeyes:

    Hej Tweakers!


    Jeg har mistet min Office 2007 Enterprise CD, men har STADIG min licens, som er fuldt ud lovlig.


    Det jeg vil høre om er, hvor vidt det er ulovligt at downloade selve installationsfilen til officepakken, når man har licensen, som er købt på lovlig vis?



    Mvh.


    The Apprentice :crazyeyes:

    Hej igen ! Beklager jeg ikke har haft tid til at svare tilbage, der har været meget at lave!


    Jeg fandt ud af at jeg havde glemt en indstilling i DNS'en, så jeg lavede den forfra og fik det til at fungere. Serveren kører nu perfekt med klienter osv!


    Tak for hjælpen til dem der skrev herinde! :)


    Mvh.


    The Apprentice :crazyeyes:

    Jeg har da jeg satte DHCP'en op, ikke sat et flueben ved "006 DNS Servers" Da jeg mente at DNS'en var noget man konfigurerede i DNS Server fanen. Det var bare en antagelse, slet ikke noget jeg ved 100% :)


    skulle jeg have sat det flueben, eller er det fint nok?



    Mvh.


    The Apprentice :crazyeyes:

    Hej folkens!


    Jeg er i lære som IT-supporter, og har lige fået til opgave at sætte min første Windows Small business Server 2008 op! :)


    Jeg er meget grøn i faget, og har brug for lidt hjælp!


    Jeg har konfigureret DHCP'en, så den giver IP-adresser ud, men når jeg forsøger at tilkoble en klient til domænet, får jeg denne besked:


    En Active Directory domæne kontroller til domænet "mitfirma.local" kunne ikke kontaktes.


    Hvis jeg klikker detaljer får jeg denne besked:


    "Følgende fejl opstod, da DNS blev forespurgt om den SRV-ressourcepost, der bruges til at finde en AD DC /Active Directory Domæne Kontroller) til domænet "mitfirma.local"


    ud fra det gik jeg ind på DNS serveren, og kiggede i loggen, hvor jeg fik denne besked:


    "The DNS Server encountered error 32 attempting to load zone_msdcs.mitfirma.local from active directory. The DNS server will attempt to load this zone again on the next timeout cycle. This can be caused by high Active Directory load and may be transient condition"


    Jeg har allerede gemme lookup zonen i Active Directory.



    Jeg har også allerede googlet på det, men har ikke fundet noget endnu desværre. fortsætter med at kigge, men håber meget på noget hjælp herfra, har hørt i kan lidt af hvert herinde ! ;D



    Mvh.



    The Apprentice :crazyeyes:

    Og vi siger TAK til muldvang for at fortælle om dette program ! ALLE data blev reddet !


    Og så må vi jo konstatere at Woqini tog pænt meget fejl hvad mit IT-kendskab angår, for det var da ikke noget problem overhovedet bare man havde programmet!


    Igen TAK til muldvang !

    Dette er højst sandsynligt en Fejl 40 ja :b altså, jeg har garranteret gjort et eller andet l*rt ved et uheld, og ikke opdaget det. Jeg vil ikke give Win 7 skylden for dette, det virker upåklageligt :) det er heller ikke første gang jeg installerer det på en maskine, er er 100% tilfreds med det.



    Men.. nogen der har nogle programmer jeg kan bruge ?

    Tjah, jeg ved ik hvor avanceret og heftigt det data recovery er.. :crazyeyes:


    men er der nogen der kender et gratis program hvori man kan få data tilbage fra en slettet partition? for så vil jeg hellere tage chancen og prøve end bare at sige farvel og så lave en ny partition :boxing:

    Hej Tweak brugere.


    Jeg har formateret min computer, og installeret Win 7 på den.
    Da jeg får systemet igang, viser det sig at den udover at have formateret min system partition, også har slettet min anden partition, uden at være bedt om dette.


    Den siger nu bare, at resten af harddisken er "Unallocated".
    Partitionen var en NTFS Partition.


    Er der nogen af jer der kender en måde hvorpå jeg måske kan få mine filer tilbage? Jeg har nemlig ikke partitioneret det unallocated af harddisken endnu, i frygt for at tingene så måske for alvor er væk (Hvis de da ikke allerede er forlængst væk)


    Håber i kan hjælpe!


    Mvh. M!