Indlæg af xpacdk

    Alienware har deres egne bundkort, ram, gfx, psu så tror ikke man skal regne med det store info om hvilket mærke det er osv.

    Hehehe det kan aldrig betale sig at købe dell eller alienware, man betaler alt for mange penge for mærket.


    Tror ikke køber skal regne med meget mere end 4000-5000 og det er kun hvis der en der helt vildt gerne vil have en alienware pc
    Undskyld ot men har lige solgt min gamer med 3ghz quad med alt det sprøde oc grej til 5500kr og der sad et gtx 280 i

    Hej allesammen,,,


    Jeg søger et logitech g25, hvis der er nogen der ligger inde med en de ikke bruger og vil sælge så
    skriv i tråden eller send en pm.


    Vh
    Xpac

    Maskinen befinder sig i 4600 Køge
    Jeg ville godt ligge de billeder jeg har ind men de fylder for meget til at de kan uploades.

    Core2Quad 3 GHz GB GB, Q9650, Asus Maximus2 Formula Republic of Gamers bundkort, BFG Geforce GTX280 OC edition 1GB ram, 2X2Gb Corsair dominator pc8500 1066MHz DDr2 ram CL5, Thermaltake thoughpower 750Watt modulær strømforsyning, Blu ray afspiller, dvd brænder, 500Gb Seagate 7200Rpm hdd, Thermaltake armor va8003swa kabinet med massere af blæsere, Thermalright true copper cpu køler som kun findes i 3000 eksemplarer med 2x120mm noctua 1300rpm blæsere i push and pull setup.
    2x30cm kolde kathodes
    Sælges med 17" lcd skærm, der er kvitt på alle dele og over 1 års garanti på alle delene. org pakker haves stadig.


    Billeder kan sendes
    HBO 5500