Indlæg af Gadonian

    Har prøvet at læse på deres side... der står det er winbond 1 eller 2 kan ikke huske :D ... men det virker ikke... har aligevel prøvet dem alle... har oxo læst deres FAQ... hjalp intet... men det var meningen at den skulle måle Gfx oxo da jeg har hørt andre der gør det... ellers kan jeg lige så godt holde mig til PC probe

    Hej...


    Jeg har installeret den nyeste verision af MotherBoardMonitor jeg kunne finde (5330) idag.


    Målet var at kunne måle temps på CPU, MB og Gfx da Asus Probe kun kan tage MB og CPU.


    Jeg kan vælge 3 muligheder under hvilke ting den skal måle, WinBond 1 = 36 grader (passer perfekt med MB temp på Asus Probe)


    Men så kommer det underlige:


    WinBond 2 viser 86 grader og,
    WinBond 3 viser -48 grader


    Det kan på ingen måde passe med nogle temps jeg har i min spand da den verken er frosset ned eller brugt som grill.


    Hvis jeg tager dioder under hvilke ting den sakl måle kan jeg ramme 125-127 grader ved nogle af dem, og det kan heller ikke passe.


    Så er mit spørgsmål... Nogen der har Asus P4P800 Deluxe og anvender MotherBoardMonitor uden problemer ?( Og kan forklare mig hvordan jeg får skidtet til at virke ?(

    Jeg skal have anskaffet mig en ny forstærker prisleje 3000, max 5000.


    Det er bare til stereo ikke noget suround halløj
    Det skal være 100-200 watt i 8 ohm


    Højtalerne den skal bruges sammen med er Cerwin Vega CD70 (svarende til den nyere model DC12)
    Som er 255 watt @ 6 ohm og med 12" bass


    Alle forslag er self velkomende, men ville fortrække Denon (ved godt den er meget dyr), men ellers noget Sony haløj (hvis de da oxo laver gode forstærkere :D)


    Designet skal helst være sort, men er ikke nødvendigt.