Indlæg af Orange

    tak for svarende =)



    Jeg fandt dog ud af hvad mit problem var... Jeg havde glemt at tilslutte harddisken, og det ene strømstik til grafikortet sad ikke helt i :oops:


    men altså, jeg fik kortet til at virke, og gamede lidt.


    Så tog jeg i dyrehaven, og nu da jeg tændte min pc, så virkede skærmen sørme ikke !!! X(


    Der er bare en masse streger ned over skærmen, som om den kun kan vise en linie af pixels i midten, og så trækker dem ud, opover, og nedover skærmen.


    Har testet skærmen på ialt 3 pcer nu... øv :(

    Hej


    Jeg har lige købt ny skærm, og derfor også nyt grafikkort, og så også en ny PSU


    Problemet er nu, at på xfxs hjemmeside, står der at mit grafikkort skulle have 2 x 6 pins, men kortet har 1 6 pin og 1 8 pin, hvilket også står på den pakke det var i. Dette synes jeg er lidt underligt..?


    Men altså, det skulle jo ikke være noget problem, så jeg connecter en 6 pin fra min psu, og så en 6 med en aftagelig 2 pin(hvilket giver 8 pin..), som meget gerne skulle virke.


    Jeg starter pcen, men intet billede :rolleyes:


    Skærmen virker helt fint da jeg tilsluttede den til min bærbar så det er ikke skærmen der er noget galt med


    Ved ikke rigtigt hvad der er galt, da min PSU sagtens skulle kunne give nok kraft
    Måske er det fordi mit bundkort ikke har PCIE 2.0, men PCIEx16?


    Min PSU er en NorthQ 850w Black Magic
    http://www.northq.com/products…pply/nq4775-850-flex.html



    Er lidt irriteret, da jeg opgraderede det hele, fordi min gamle skærm gik i stykker, og nu får jeg igen ikke noget billede :(


    Jeg vil få taget nogle billeder af alle de connectors etc, hvis det måske kunne opklare sagen :P