Indlæg af Ratata82

    Jeg tror grunden til at den gør det er:


    Inverter der er smuttet, eftersom du stadig kan hører windows lyder... Check om du ikke kan skimte et baggrunds billede...


    Men men men, jeg vil som det allerførste starte med at udskifte kølerpasta... Det er alfa omega at få det gjort så hurtig som muligt... Jeg vil klart anbefale en MX-4, suveræn kølerpasta IMO...


    Er det billede på ekstern skærm??

    Hvis du selv har finger snilde til det, så kan det godt svarer sig...


    Og jeg vil med glæde være behjælpelig telefonisk i hvordan man skal skilde den ad...
    PCxperten service i Aalbort reballer... Fordelen ved at få motherboardet repareret ved ham, det er at den ikke i samme grad vil lide af termiske problemer bagefter... Grunden til det, det er at han reballer med blyholdig tin, i stedet for blyfri tin... Grunden til de ikke gør det når de producere motherboards, det er at det idag ikke er lovlig i produktion at bruge blyholdig tin...


    Prisen for at få repareret et helt rent rå motherboard er 1000,-
    Hans kontakt info er:
    http://www.guloggratis.dk/bruger/rene_325


    Når du så får den lavet, så skal du ud og invistere i en god kølerpasta, her vil jeg gerne anbefale MX-4, som IMO er en af de klart bedste på markedet... Du skal endvidere også huske at rense heatsink...


    :hb:

    Jamen det syntes jeg jo også, der er jo alligevel mange brugere, som enten har en død telefon liggende, eller en telefon som de ikke kan få unlocked da teleselskaberne tilbage holder koderne...


    Når jeg alligevel har erfaringen, så kan jeg jo ligeså godt hjælpe... Selvfølgelig vil jeg ikke kunne lave alt gratis, men i hvert fald til farvodable priser hvis det er noget som kræver betaling :T


    Jeg håber da i hvert fald på at kunne hjælpe mange brugere på dette forum, ligesom jeg gør på andre forums :clap:

    Hejsa allesammen


    I denne tråd skal i skrive om jeres problemer med jeres mobil telefon, og jeg vil gøre hvad jeg kan får at løse dem for jer


    Lidt om mig:
    Jeg er officiel Nokia tekniker med 10 års erfaring, inden jeg blev tekniker startede jeg min egen unlock forretning :crazyeyes:


    Jeg har erfaring inden for følgende:
    Avanceret Hardware fejlfinding, heriblandt rep af vandskader/rework
    Avanceret software fejlfinding, så som: Contact Service på Nokia, Red blink på S//E (Incl GDFS, og EROM)
    Alm Hardware som LCD udksift, UI module etc


    Jeg er endvidere i stand til at lave stort set alle software problemer på Sony Ericsson/Nokia remote via teamviewer


    Endvidere kan jeg unlocke alle Sony Ericsson remote, og skaffe unlock koder til alle gængse danske selskaber, og de fleste udenlandske


    Så skriv jeres problem og jeg vil gøre hvad jeg kan for at løse jeres problemer