Indlæg af motley26

    Hej med jer Tweakere :D


    Jeg kunne godt tænke mig, at hører jeres mening om, hvad det ypperligste brænderprogram er?


    Og i denne undersøgelse er det lygegyldigt om det er såkaldt gratis programmer, eller de de koster penge :D Det er ren og skær nysgerighed..


    Venlig hilsen jimmi :D

    hej 187Man: tak for din henvendelse.
    for at være helt nøjagtig så fylder avi filen i sig selv 820mb inden konverteringen og varer 2.t. og 21.min.
    convertx2dvd skriver at den fylder 3,13 Gb på disken.. ved ikke rigtigt om det er det du mener med output størelsen...?? :crazyeyes:


    Det kommer jo nok ikke som en overraskelse, når jeg siger at, jeg ikke er så rutineret på dette område hehe ;)

    Hej Tweakere: jeg har nogle avi filer, som jeg gerne vil ha brændt.. og jeg bruger gerne convertxtodvd3.
    men jeg har et lille/stort problem..! Den ene film varer 2.t. og 22.min. Og programmet giver et konverteringsråd, der hedder god/middel... men så snart filmen er konverteret, råber den på en doublelayer disk, da den pludselig nu finder ud af, at der ikke er plads på disken.. hvad går der galt??


    Ps. jeg har prøvet at vælge den brugerdefineret størelse på 4700 mb


    Et hvert råd er velkomment :D


    venlig hilsen: Jimmi

    Jeg er ret så træt af den kedelige blå proceslinje i vindows xp... og ville egentligt bare høre om der er nogen der ude der ved om man kan pimpe den lidt op med en anden farve og om start-knappen kan få et federe symbol? sorry hvis det lyder som et åndsvagt spørgsmål i nogens øre ;) hehe
    pfh. tak

    Hej der ude.. jeg sidder og leder efter et godt råd vedrørende et nyt grafikkort: jeg har et gammelt nvidia 7600..: og har brug for et bedre da jeg har problemer med grafikken i nyere spil osv. er der nogen der kan komme med en anbefaling (og den må gerne værre økonomisk fornuftig ;) ) Ps. den skal ku plugges i samme typpe sokkel som det gamle grafik kort..


    På forhånd tak!


    MVH. jimmi