Indlæg af xibit1987

    Hey fokes :-P


    Er lidt nysgerrig om hvad "folkets" meningen er om prisen på mit system :-)


    Det er sån at det er en Dell Precision Workstation T5400 og det lyder ikk af så meget men her er specs:
    http://www.dell.com/us/dfb/p/precision-t5400/pd


    2 x Intel Xeon Quadcore E5450 3.0 GHz 12 mb cache (8 fysiske cores ialt)


    8GB ECC DDR2 SDRAM 667 MHz ( 8 x 1GB)


    Dell SAS 6/iR controller


    Seagate Cheetah 15K 146.8 GB (SAS-Disk)


    Motherboard for Dell T5400:
    (Max 32GB RAM)
    1333 Mhz FSB
    SLI - PCI-E x16 2.0
    PCI express
    PCI Express 64-bit
    8 x USB 2.0


    NVIDIA (producent) Quadro FX 4600 768 MB


    875 watt PSU (Dell)


    DVD-ROM Drev


    Indbygget i kortlæser til de fleste typer


    Skal siges at systemet er total latterligt lydløs


    Der er stadig Dell Pro Support NBD Garanti på systemet til 25-01-2012


    Nypris hvis du selv skal bygge den idag ligger på 39.000 kr. priser taget fra EDBpriser.dk
    dog kan Bundkort, PSU og RAM ikke findes der inde, så har taget det der ligger nærmest. (dog det der ligger nærmest er mindre end det jeg har i systemet (bundkort og PSU)


    Hvis der er nogen der vil give er reelt bud (købe maskinen) er i også velkommen til at byde, bare husk at skrive det er et reelt bud!


    HBO 16.000 (det er min absolutte minimums vurdering, men det bliver på intet tidspunkt salgs prisen)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af woyer
    400pp for GTX275


    noteret :) nu må vi se om der kommer flere bud og om jeg vælger at sælge det til den pris :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af SSDfreak
    Synes det er sindsyge priser for kort uden garanti, men held og lykke med salget


    Hvis du nu læser hvad der står, så er der garanti på kortene, det skal bare køres igennem mig da det høre under min Dell computer. At du syntes det er sindsyge priser hvad gavner det min salgs annonce, når du basere det ud fra der ingen garenti er på det, hvilket ikke er korrekt.


    Grunden til jeg nævner det er alene for at gøre køber opmærksom på at jeg ikke kan give en kvittering med på kortet alene. Men der kommer selvfølgelig til at ligge en aftale mellen en evt. køber og mig om en garanti stille fra min side af at hvis kortet mod alt forventning skulle gå i stykker ved normal brug, så dækker jeg det via den servicekontrakt jeg har på computeren. som jeg har skrevet så kan folk byde ind på det og så må vi se hvad prisen bliver, dog kommer prisen ikke ned under 2000 kr. for et kort der koster lidt over 10.000 hvis du skal ud og købe det idag.


    De 4000 kr. som jeg har sat det til er en forventning, men ikke en fast pris. og den er sat ud fra at der er stadig 1 år Dell garanti tilbage. Samtidig er det ikke som dit hverdags GFX der falder godt i pris efter 1 månede fra release. det her kort har holdt en pris på lidt over 10.000 de sidste 3 år, fordi det er specielt og kan nogle ting som det almindelige kort ikke kan.

    Det går nok, disse kort er optimeret for autocad og generel 3D modellering og for Abobe programmer. Samtidig hvis du er programmør så kan du udvikle programmer der direkte bruger GPU'en som en slags CPU. Dog må du ikke hænge mig op på det helt nøjagtige, da jeg ikke selv bruger det. Men på dansk kan man vel bare sige du kan få en masse regnekraft ved at bruge Quadro kort, frem for GeForce/GTX.
    Man kan sagtens spille med dem, men det er ikke det de er optimeret til.

    Hej Folkens,


    Jeg er på jagt efter et Jabra BT8030 Headset, defekt eller ej er lige meget. så længe bare 1 af højttalerne er 110% iorden (ingen skraslen når den spiller) så er jeg helt klart en mulig køber, eller glad modtager i stedet for jeres skraldespand.


    og nej det er ikke muligt af få reservedele på andre måder desværre, tro mig jeg har prøvet ALT. der er ikke den tele butik jeg ikke har haft ringet til og service centre af forskellige former. plus jabras hovede kontor. - og det er et nej ang reservedele over hele linjen. Faktisk når dit produkt er jabra over 2 år gammelt (eller du ikke har kvittering) og er defekt, ja så kan du lige så godt smide det ud, blev der sagt hos jabras hovede kontor... Det er jo sygt!


    Mange Tak for hjælpen



    - Rasmus