Indlæg af Drake

    Quote

    Oprindeligt indlæg af nitan
    Lige et spørgsmål ang. grafikkortet..


    Er det dette kort der er snak om: http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=656929


    Og hvilken prisleje har du tænkt dig det kunne ligge i, så jeg ikke skal skyde i tågen :)


    Hey. Nej det er ikke den desværre.


    Prisen er vel en 800-900kr, hvis man tager efter hva andre bliver solgt til, hvordan lyder det ? Ellers byd.

    Nå, ik meget held med at sælge det samlet.


    Så sælger det hver for sig. Det lader til at det er det nemmeste.


    Har kvittering på det hele undtagen bundkort og køler.


    Alt undtagen p182 bliver sendt på købers regning.


    Så ser helst at kabinettet bliver hentet.

    AMD Phenom II X4 940 Black Edition
    8gb corsair PC 8500 DDR 2 Ram ( 4*2gb )
    ATI Asus 4890 1024ram
    Asus M4A79 Deluxe
    Antec P182
    Arctic Cooling Freezer XTREME CPU køler


    Alt er i god stand. Har stort set stået det samme sted, siden jeg købte den.


    Den befinder sig i Brørup, mellem Kolding og Ribe.


    Der er kvittering på det hele, undtagen bundkort og cpu køler

    Ønsker en vurdering af min computer. Da jeg overvejer at skifte den ud med en Shuttle igen, en Shuttle SX58J3 for at være helt præsis. Men det kommer self an på hvor meget jeg kan få for den gamle.


    Det er en amd Phenom II X4 940
    Det er 8gb corsair pc 6400 ddr 2 ram, men der står dog godt nok også 8500c5d i cpu-z, så tror måske de bare køre 6400, men er rent faktisk 8500 ram ?
    Asus 4980
    Asus M4A79 Deluxe
    Corsair 620w strømforsyning
    Antec P182
    Og med en freeze cpu cooler, også, hvis jeg husker rigtig. Har ikke så meget forstand på computere. Fik en ven til at samle den for mig


    Uden harddiske, dvd drev, monitor, mus, tastatur. Den har aldrig været overclocket. Og kabinet er stadig en rigtig god stand, den står altid det samme sted. Dele er så vidt jeg husker 1 år gamle, skal se om jeg kan finde kvittering på det hele, men garantere ikke noget.


    Meget god computer, men vil godt ha finger i en Shuttle PC igen, da jeg altid har været fan af disse små pc'er

    Har som sagt ikke fulgt med i computere de sidste par år, men crossfire er så man kan bruge flere graffikkort ? Det kan vel godt bruges engang ? Men ved ikke om det er nødvendigt. Men ja der skal også bruges kabinet.

    Hey. Skal ha fat i en ny computer, men problemet er at jeg stort set ikke har fulgt med hva der er sket i computere de sidste 2 år.


    Har 2 ønsker.


    Det ene er at det skal være en AMD maskine
    Det andet er at mit budget er omkring de 5500-6000kr


    Jeg skal ikke bruge skærm, tastatur, mus, eller harddisk, men alt andet.


    Nogen der vil være så flinke at give mig en hånd med ?


    Det må gerne være en byg selv pc og den skal primært bruges til at spille på.

    Har min gamle shuttle som skal sælges, men vil godt høre hva jeg kan regne med af pris


    Shuttle XPC SN27P2
    4gb Corsair pc6400 ram
    3 ghz x2 64 bit amd cpu
    4850 asus ati


    Ingen harddisk eller cd drev

    Hey


    Har kørt med windows 7 i et stykke tid, det har kørt godt, lige indtil idag. Jeg skulle genstarte, og efter det, kommer den med sort skærm, ligeså snart windows dukker op, hvor den spørg efter password. Jeg kan stadig skrive password ind og kan høre i højtalene den kommer ind i windows, men intet skærmbilled.


    Kan godt komme ind i fejlsikret tilstand, men kan ik rigtig gøre noget der fra, har prøvet at installere nye skærmdriver, men det tillader den ikke.


    Har prøvet at installere windows 7 fra ny, men 2 min inde i installationen kommer den med sort skærm.


    Har også prøvet med windows XP 64 bit, men der kommer den med en fejlmelding om at den ikke kan loade en fil, og genstarter.


    Nogen der har et foreslag til hva jeg kan gøre ?!