Indlæg af AT-2200

    Det er "TOCA Race Driver 2" af Codemasters.


    Har lige slået mit netværkskort helt fra, men samme problem.. Dog hvis jeg går ind og ser på BlueScreenView, så dukker NDIS.sys og ntoskrnl.exe ikke op med rød overstregning.


    Se vedhæftet

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Illanair
    Sker denne opførsel i andre af dine spil eller programmer? :ph34r:


    Alle mine andre spil virker fint.. Så derfor undre det mig at det skulle være computeren der er noget galt med! Spillet jeg har problemer med er originalt, så det er heller ikke fordi det er en dårlig pirat kopi.


    Jeg prøver lige nogle af de foreslag i kommer med!


    Desværre har jeg ikke et gamelt netværkskort, og vil heller ikke til at åbne toweret, da min garenti så forsvinder.

    Jeg har nu geninstalleret driver til Ethernet. Men den den blå skærm bliver ved med at komme frem.. Tror ikke det er AD-Aware, da jeg installerede det efter at jeg installerede spillet! Men måske kan det så være AVG.


    Jeg ved ikke om det er af betydning men har en:


    AMD Phenom II X4 810 2,61 GHz
    4 Gb DDR2 Ram
    Realtek RTL8168/81111 PCI-E Gigabit Ethernet NIC
    NVIDIA GeForce GTX 260 896 Mb DDR3


    Kør mere XP Pro


    Det næste jeg lige vil prøve er at afinstallere AVG.. Hvis det ikke virker, håber jeg at der er andre der har nogle gode idéer.


    Tak for hjælpen puma99dk| :)


    mvh AT-2200

    Nu er ikke lige så vant til at bruge det program.. Men kan det passe at det er de filer som er overstreget med en gennemsigtig lyserød farve som det er galt med??


    Hvis det er de filer, så drejer det sig her om:


    NDIS.sys
    ntoskrnl.exe


    Hvad det betyder ved jeg ikke..


    Se billede for alle informationer om de to filer.

    Hej Tweakere!


    Jeg har installeret TOCA Race Driver 2 på min pc. Når jeg skal til at starte spillet, dukker der det uploadede billede frem i 2 - 3 sekunder, derefter genstarter computeren.


    Jeg har haft installeret spillet på andre computerer uden problemer.


    Har søgt på fejlkoden der dukker frem, og har fandt frem til Microsofts support side, hvor de havde den løsning at downloade en updatering. Den løsning var fra 2006, og ganske rigtigt ville updateringen ikke updater sig, da computeren i forvejen har de nyeste opdateringer.


    Er der nogen der ude der har oplevet det samme, eller bare kender løsningen på problemet?


    Mvh AT-2200

    Okay.. Tak for det! Min erfaring er også at de fleste af disse converter er hvor man kan prøve dem i en 14 dage..


    Kan lige se på programmet, men vil nu stadig forsøge at finde et der er helt gratis!

    Nej jeg har ikke prøvet den.. Skal jeg nok lige gøre.. problemet er bare at den ikke er gratis efter de 15 dage!


    Fandt på et tidspunkt nogle gratisprogrammer der påstod at de kunne gøre det, men så blev kun 70 % lavet eller også ændrede programmet bare endelsen på filen, altså skrev .mpg isted for .avi!

    Hej folk på tweak.dk :D


    Jeg har i et stykke tid nu ledt efter en konverteringsprogram der kan lave mov-filer og avi-filer om til mpg-filer. Har dog ikke kunnet finde et endnu der er gratis. Jeg har også søgt på tweak, da det kunne være at I havde svaret på det tidligere, men fandt ikke noget lignende spørgsmål.


    Så vil hører om i kender et program som er gratis og som i har god erfaring med.


    Grunden til at det skal være som mpg er at vores fjernsyn kun understøtter dette format, så alle de video der er lavet på mit kamera kan ikke vises på fjernesynet før filerne får et andet format.


    Håber i kan hjælpe :D


    Mvh AT-2200

    Hej brugere på Tweak! :D


    Jeg starter nu denne tråd op da min kæreste og jeg nu har tænkt lidt over nogle computere.


    Vi har tænkte på to computer fra TopData.dk.


    Den ene er:


    http://topdata.dk/product.asp?product=6163


    Den anden er:


    http://topdata.dk/product.asp?product=5871


    Vi er i tvivl om det kan svare sig at betale de 700,- ekstra eller om man bør spare pengene og bruge dem på evt. bedre højtaler og OS?


    Håber i kan hjælpe med det valg.


    Mvh Anders

    Quote

    Oprindeligt indlæg af puma99dk|
    Vista 32bit med Service Pack 1 ka finde og alcoholsere alle 4gb ram men om den ka bruge det ved jeg ik.


    XP SP3 32bit ka findee 3-3,50gb ram.


    men du vil kunne mærke forskel fra 2gb til 4gb ram mange spil loader faktisk hurtigere med 4gb end 2gb.


    Betyder det at jeg kan nøjes med 32bit hvis jeg vil bruge vista, og hvis xp bør jeg bruge 64bit?

    Jeg har set lidt på den gamlejesper linkede til, og fandt en computer det samme sted som er 400,- billigere. Forskellen er at den ene har en INTEL CORE2DUO E8400 2x3.0GHZ, 1333MHZ FSB processor og den anden har en INTEL CORE2DUO E7400 2x2.8GHZ processor. Vil det være en god ide at spare de 400,- og så få en mindre processor, eller bør man ofre det lidt ekstra?