Indlæg af Switz

    He he Me too. Har også selv lige fundet en dejlig tøs, så jeg har ikke længere så meget tid til at sidde og hygge herinde på tweak..






    Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial


    he he ja - men min mor er træt af at høre om damer og hun siger jeg skal få mig et liv, så nu prøver jeg at oparbejde et "fast" forhold ;)

    Tak for de nyttige ting du lige remsede op Berleburg :cheers:
    Dem skal jeg nok drage nytte af nu hvor jeg lige er vendt tilbage til cs efter 1 års pause.

    Jeg spillede ved ham forleden..Det med zoom har jeg lige prøvet igen, det er som om der er en stor forsænkelse på spillet fordi for at zoome 1 gang der sker der ikke noget forste gang jeg trykker for at zoome, først 2 gang jeg trykker for zoom zoomer den???
    Min hastighed er 1024/512 min rate er 20000







    Hmm det forstår jeg ikke skulle være problemet for igår var jeg ude hos en kammerat hvor vi spillede cs, og han har ikke den forsænkelse ved zoom





    Quote

    Oprindeligt indlæg af Wraper


    Det er den nye version!

    He he som denne tråd dog udvikler sig:D
    Efter alt dette om cs har jeg igen installeret steam for at give spillet en ny chance, men jeg kan sku ikke huske nogen af alle de ting man skal ind og ændre for at optimere spillet.
    Jeg kører med 100 fps hele tiden, men det er som om der er en eller anden forsænkelse på spillet.Jeg mærker det specielt når jeg bruger scout og AWN når jeg skal zoome ind der tager det 1 sek at zoome ...Hvad skal jeg ændre på???