Indlæg af vanto

    jeg må tage en tur i de lokale spilbutikker og kigge lidt på de forskellige eksklusive titler og se hvad der passer mig best... takker for hjælpen

    jeg ved jeg nok starter en krig men jeg vil ud og købe en xbox 360 eller en ps3 her til den første men jeg er usikker på hvilken jeg skal vælge jeg vil hovedesagligt spille sports spil som nba live/2k10, madden, mlb 2k10 og den slags jeg har leget lidt med begge controllere og jeg fortrækker ikke den ene over den anden...
    udover controlleren ved jeg ikke helt hvad jeg skal kigge efter...


    jeg skal også have en skærm den skal bruges til consolen og min pc 24 tommer hd jeg har kigget på http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=627350


    håber der er nogen der kan give et par hints til hvad jeg skal købe...

    jeg har købt en razer mamba og har ikke fortrut at jeg har givet små 1000 for den..


    den holder ikke batteri ret længe jeg kan ikke game en heldag med den uden den løber tør for strøm så jeg køre den med ledningen i musen og det virker perfekt.. skærm og tastatur bliver købt her til den første har ikke helt besluttet mig på de 2 ting...

    can i get a woop woop.... jeg viste det...


    her er der et nyt..


    A true outlaw finds the balance between the passion in his heart and the reason in his mind. The outcome is the balance of might and right.



    HAR LIGE OPDAGET DETTE ER POST NR 5000... WOOP WOOP.....

    ja nu skal min roccat kone DØ det er noget af det værste lort jeg har spillet med jeg har slidt 1 op og nu er nummer 2 ved og dø en stille død et kilk afgangen men jeg kan ikke finde ud af hvad der er godt af gaming muse jeg er lidt forelsket i en razer mamba men prisen skræmmer lidt... max. 900 kr


    og så har jeg et microsoft sidewinder x6 keybord det er oki men heller ikke mere end oki jeg ville gerne have et gamer tastatur ude alle de der ubruglige xtra taster.... her er jeg helt lost med hvad der er godt... max 1000 kr


    skærm jeg ville have købt en stor 27-32 tommers som også skulle bruges til tv men jeg har fået en tv af en god ven der lige er flyttet så nu skal der være en skærm på 24 tommer ikke mere ikke mindre jeg har en 3-4 år gammel fujitsu siemens skærm på 22 tommer den kan ikke køre hd og den syntes ikke og være så skarp i faverne som de nyere skærme.. max 2000 kr


    håber der er nogen der kan give nogle bud på noget godt udstyr..



    når ja hvad sker der for der ikke er nogen butikker i odense der sælger "high end" gaming udstyr..

    hey


    jeg har har en iphone som jeg gerne vil synkronisere med mit itunes efter jeg har geninstallere windows men den vil have jeg skal slette alt på den men jeg vil gerne gemme alt der er på den...


    hvad gør jeg sys ikke jeg kan ikke finde noget på appels hjemmeside..

    jeg skal til og flytte og i den forbindelse skal jeg have et større tv jeg har pt et 14 tommer crt tv som er 15 år gammelt..


    men min nye bolig er ikke så stor så jeg har plads til både computer skærm og tv så jeg tænkte om ikke man kan få en tv tuner eller noget i den stil så jeg kan have min skærm sat til computeren og antennen på samme til så man kan skifte imellem hvad skærmen viser...


    jeg har tænkt min og købe denne skærm kom gerne med alternativer hvis den er noget lort..


    http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=671699


    jeg håber i forstår hvad det er jeg mener....