Indlæg af Mike JezZ

    Hvis vi siger jeg køber i stedet for at Clocke...


    Hvilken processor burde jeg få? Burde jeg få mig et gfx kot i samme serie med mere RAM, og et nyt board til at linke den sammen? Eller et nyt board og købe en ny serie af gfx kort?

    Skal jeg have en ny køler for at clocke den til 3?


    Har lige kigget på det der program.. Det aner jeg jo intet om :P Tør slet ikke at rode med det der ser da farligt ud lol :P


    Jeg ved ik engang hvordan jeg ser hvis der er fejl på det hele


    Og det der Easytune der... Har overclocket med Eeasy mode, hvor der er 2 blå streger, og 2 grønne. Det betyder vel det ikke gør så "ondt" på processoren? :P


    Men hver gang jeg genstarter, glemmer den det og "resetter" sig selv. Er det normalt?

    Hvis vi sagde jeg købte et 8800GTS med mere ram på... Ville det så stadig være muligt at sætte de 2 GFX kort sammen så jeg ikke skal trashe det andet?

    Bare lidt kedeligt, at efter et halvandet år, allerede at skulle udskifte BÅDE grafikkort og min processor lige pludseligt :(


    Hvad ville så være en mest brugbar løsning? At købe en nyere slags model af CPU og GFX kort eller?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af KamakaziChild
    Prøv at hent og kør det her program og se hvad den siger under "memory size", evt. upload et screenshot ;)


    Det er vidste et 320 size jeg har ....


    Lige det spørgsmål kan jeg ikke svare på. Hvis jeg kører dxdiag, står der at jeg har 2088 MB til rådighed på mit grafikkort, men tror ikke det er det?


    jeg ved desuden heller ikke hvordan man overclocker :P

    Har et Geforce 8800 GTS, og nej, har heller ikke lyst til at overclocke det. Har hørt at det nemt dræber din hardware.


    Bag på eksempel Far Cry 2, som jeg har lidt problemer med, står der pgs¨det lrøver ,omo,i, Pentium D 2,66 Ghz. Så vidt jeg tror, betyder det den processor jeg har, bare hurtigere.

    Hej drenge og piger :)


    Jeg søger en lidt hurtigere processor, da den allerede er forældet til spil som Far Cry 2 o.l.


    Jeg har en Intel Core 2 Duo E6550 @ 2.33 Ghz (2 CPUs).


    Mit mainboard er GA-P35-DS3P .


    Processore det understøtter :


    http://www.gigabyte.com.tw/Sup…Model.aspx?ProductID=2533


    Det skal være noget, der kommer til at kunne mærkes tydeligt :) Det skal gerne ligge på omkring maks 1000 kr., gerne lidt over hvis det bliver nødvendigt... :)


    På forhånd tak :)