Indlæg af MadsF

    Hey Tweak.


    Jeg har et spørgsmål som jeg håber der er nogle herinde der kan svare på. :)


    Jeg køre lige nu med vista ultimate 64 bit og har haft et problem med de fleste Fullscreen programmer/spil. Det er lidt forskelligt hvordan den opfører sig men hovedparten er at den minimere og maximere hele tiden.


    Har prøvet med WC3: Starter bare spillet ganske normalt. Der kommer den startup screen frem og du når lige et se et billed fra menuen, men så minimere den. Hvis du så prøver at maximere den igen, minimere den med det samme, den når lige at ligge skærmen ud med sort, men du når ikke at se noget at spillet.
    Har været heldig at kunne komme ind i spillet ved at, prøve at maximere og så trykke i vinduet. Har været heldig det virker nogle gange.


    Jeg har haft problemer med Zombie panic source: Igen starter spillet fra steam, når lige at se menu'en men så minimere den. Men ikke helt ligesom WC3 den bliver liggende oppe i venstre hjørne som om den åbner og lukker på et mili sekund. :/


    Counterstrike source kan jeg fint starte og spille, men når jeg så først har minimeret en gang, gøre den ligesom med WC3.


    Håber der er nogle herinde der hjælpe mig med dette mærkelige problem. :)

    Goddag Tweak. :)


    Lige nu køre jeg med Vista ultimate x64.


    Jeg er så løbet på nogle problemer med nogle programmer. Blandet Css, Zombie panic source og WC3.


    Problemet er at, når du starter programmet bliver det minimeret ned til processlinjen.
    Ang WC3: Hvis du så prøver at åbne det der fra, minimeres det bare instantly igen. Sådan kan det blive ved. Kan lykkeds at få det åbnet hvis jeg klikker med musen mens programmet maximeres. Men sjældnet.


    Med Zombie panic source. Når du ikke at se den maximere eller minimere. Det sker for hurtigt.


    Lidt svært at beskrive dette problem, men håber der er nogle der kan hjælpe mig. :)