Indlæg af BPM

    Hej Tweakers


    jeg har et Asus GTX 770 DirectCU II OC liggende, som jeg har ikke har brugt et par måneder, kan ikke huske hva grunden til at jeg har ladet det ligge og ikke brugt det, men en hurtig test i pc'en viste ingen problemer, men det var bare en hurtig test...


    jeg garantere ikk for det virker da jeg som nævnt ikk har brugt det længe og ikke kan huske hva grunden til jeg har ladet det ligge er...


    http://peecee.dk/uploads/022016/20160210_083613.jpg



    kom med et bud, alt er i original kasse...


    befinder sig i Store Merløse på Sjælland.
    kan sendes køber betaler Porto.

    jeg har altid holdt stærkt på Sennheiser som noget af det bedste man kan købe, men jeg må nok sige at deres Game Zero/One skuffede fælt jeg byttede begge inden for et døgn, jeg har haft PC131, PC151, PC333D og de har alle kanon lyd...


    nu har jeg så prøvet Razer Blackshark og det har godt nok ikk skuffet mig, hold da op en lyd, det kan jeg kun anbefale.


    men igen det kommer også an på dine øre, på lydsiden men især for pasformen, sidder headsettet ikke godt for man en dårlig oplevelse...

    prøv at ligge den ind under Køb og Salg ...


    og når du nu er i gang med at lave tråden derinde så kom gerne med flere oplysninger
    alder, hvor befinder det sig, kvittering på det, er det i box, osv osv osv

    efterskole er ikke noget man skal overveje det noget man skal hvis man føler for det også det bare se at komme afsted på efterskolernes dag og ud at kigge på dem man syntes virker spændene, thats it...

    tak for inputs :)


    har kigget lidt på diverse og læst mig blind 8|


    men det var mere om der var nogen som havde erfaring med usb lydkort og gerne ville dele med mig hva faen man skal gå efter eller om man bare skal tage chancen og prøve sig frem :)

    Hej


    Som overskiften lyder så jeg på udkig efter et eksternt USB lydkort i den gode ende, da lydkort ikke er min stærke side ville jeg høre om der er nogen herinde fra som kan anbefale noget...


    som sagt skal det være USB, er de fleste vel nu, og skal bruges til et analog headset så almindelig minijack indgange er nødvendigt...


    kom frisk med bud da jeg er lidt lost i dette...


    det skal bruges til gaming og musik :9xo

    er det gaming den skal bruges til kan jeg kun anbefale en mus og det er Roccat Kone, bedste mus jeg har prøvet og jeg har været igennem en del snart, men Roccat Kone er den jeg har haft længst og ligger bedst i min hånd :)


    det bare svært at anbefale mus til folk for vi er så forskellige i hvordan vi vil have musen til at ligge i hånden :)


    god jagt og prøv at se om du kan komme ud til forskellige butikker og klappe mus ;)

    så vil jeg holde mig fra det K70 og gå på efter min første indskydelse BlackWidow :)


    hvis det er det du har købt vil jeg blive glad hvis du kunne give lidt feedback om det herinde inden jeg smider en masse penge efter det :)