Indlæg af henningdalgaard

    Gået få timer. Pakket ned i originalt emballage. Er som ny.

    Seneste/Nyeste model og Topmodel

    Med Intel quad-core 2,0 GHz processor og 2,5 gigabit netværk (eller 5 gigabit hvis du bruger begge netværksstik), som kan udvides til 10 gigabit.

    Nemt at opgradere ram efter behov.

    Udover de to harddiske kan man tilslutte en M.2 NVMe eller SATA SSD for at forbedre ydelsen på apps og styresystem.

    4K media playback og real-time transcoding

    Se mere her

    https://www.fcomputer.dk/qnap-ts-253d-nas-server-ts-253d-4g

    https://www.qnap.com/da-dk/product/ts-253d


    Står i aalborg


    hbo 2300

    Projektor, JVC, X7000 X7900, Perfekt
    Overvejer salg af min projektor. Stadig garanti på til aug måned. Jeg har haft både X30, x35 og x5000, og denne projektor er markant bedre. Skarpere billede, mere lysstærk, mere sort.
    Det er en x7000, som er blevet opgraderet for CMD (Vertical Branding issue), som findes på alle X5000, X5500, X7000, X7500. Den er opgraderet både på software og noget hardware indeni, så den tilsvarer en X7900. Den kører på første lampe og har gået ca 8-900 timer. Absolut velplejet og kun kørt i hjemmebio, og ingen korte tænd/sluk.
    Jeg har den org kasse til den.

    Sælger denne testvinder, da den bliver brugt for lidt. Den laver et imponerende billede, med sort niveauer som kun OLED kan matche. Derudover er den meget stille sammenlignet med andre.
    Den har lige været til eftersyn og har fået en helt ny pære - derudover medfølger der endnu en helt ny pære og originalt JVC lampehus. Det betyder at det er ren plug and play, når lampen skal skiftes. De to pærer/lampehuse har en værdi på ca 2500kr pr stk. Så her sparer du altså rigtig mange penge sammenlignet med andre brugte projektorer, hvor der sidder en brugt lampe i, som snart skal skiftes ud. Jeg har selv testet den mod JVC x35, x500, og x5000 og den kan sagtens være med i sammenligningen takket være de nye lamper.
    Andet:
    Low noise
    3D projector
    50,000:1 native contrast
    motorized zoom lens
    motorized focus,
    new Clear Motion Drive


    PRIS 8400kr


    Prisen er sat MEGET lav, da jeg skal af med den, og derfor får man to nye lamper og lampehus med til en værdi af ca. 5.000kr.


    Også til salg her (kontakt mig via dba)
    https://www.dba.dk/projektor-jvc-x30-perfek/id-1053320662/

    Jeg har en wii til salg som næsten aldrig har været brugt. Max 5 timer i alt.


    Det er version 4.2E med softmod
    2x remotes med
    1 nunchuck
    1 wireless nunchuck
    2 x motion plus
    1x 500gb harddisk (iomega hdd portable)
    2gb sdkort som sidder i pga softmod.


    Original emb. haves samt spillet wii sports.


    hbo 1200
    står i aalborg

    Onkyo 876 sælges


    Kraftig Surroundreciever i topklasse sælges pga overgang til 3d - incl org tilbehør og indpakning


    HQV Reon-VX 1080p opskaleringschip som langt overgår dem der sidder i 600 og 700 serien
    THX ultra 2 plus certificeret. - zone 2&3 funktionalitet - 8xpre out. Kan ISF kalibrers. 2x HDMI ud så der kan tilsluttes ekstra tv i køkken eller en projektor


    Denne kan ikke sammenlignes med de billigere og lettere onkyo 808 og 708 etc. Den vejer næsten 30 kilo med org indpakning!
    Den har stået i min hjemmebiograf og er således kun blevet brugt de få gange jeg har set en film inden for det seneste år.
    Jeg købte den af butikken for ca et år siden. Der er dog ikke længere garanti på da det var en demo model der bare havde stået i butikken et par uger og skulle ud, for at gøre plads til nye modeller.
    Nyprisen var 13000 og modellen svarer i specs til Onkyo TX-NR1009 og 3009


    hbo 4900
    står i aalborg

    Hejsa


    Jeg vil gerne købe


    Intel Core 2 Duo E8400 @ 3.0 GHz
    4 GB ukendte DDR2 Ram 400 MHz
    Asus P5KPL-VM 775 socket
    244GB Western Digital (ukendt model)


    Du har vel ikke en stock køler til E8400?


    Bundkortet, ram og harddisk er altså ikke mange kroner værd, men cpu'en ryger for 2-300. Jeg antager dog at din har været overclocket hvilket trækker lidt ned.


    Hvad siger du til 400 plus porto for det hele?
    Jeg har budt på en del andre herinde og andre steder så vil gerne handle hurtig. Jeg kan overføre pengene med det samme.
    Alternativ vil jeg give dig 200 for cpu alene og 250 hvis der er en køler med.


    Du kan evt skrive direkte til henningdalgaard @ gmail.com med kontonummer, så kan vi handle hurtig

    Jeg køber din strømforsyning med i pakken. De er svære at sælge kan jeg se herinde
    Byder 600 for:
    Asus Rampage II Formula X48
    Intel Core 2 Duo 8400
    Corsair HX620
    såfremt du kan smide en stock blæser med til cpu'en


    Vil meget gerne handle nu. Kan jeg få lov til det?

    Hej
    Jeg vil gerne købe:


    Asus Rampage II Formula X48 200kr
    Intel Core 2 Duo 8400 200kr


    Jeg kan betale prisen du forlanger og kan overføre i dag hvis vi kan lave en aftale nu?
    Du har vel ikke en køler til den cpu (evt bare en stock) som du kan smide med i handlen?


    Vil du sende et kontonummer til henningdalgaard hos gmail.com