Indlæg af Døj

    Ey..


    Har også hørt fra mange venner og sådan, at der nogle hacker der er blevet et eller andet stort ved at have prøvet at hacke alle mulige ting, men de er vel også de bedste til sådan noget pågrund af, at de kender alle vejene ind i "programmer, firmaer & osv."


    Synes også man tit ser noget i en film eller i tvet om hacker.


    Kan ikke lige huske, men det er vist ikke lang tid siden, at der var en der fortalte om det på tv2.


    :T


    er der nogen der ved hvor jeg kan finde en film/video med det nu når jeg tænker over det? :ph34r:

    Jeg takker rigtig meget for alle de gode råd i har givet mig! :goodpost:


    Efter som jeg kan se er det bedste at starte med at lære sproget og lege lidt med programmerne. Så jeg går i krig! :boxing:


    Takker fordi i har brugt jeres tid på at besvare min spørgsmål. :T

    Bare bliv ved med de gode svar :cheers:



    :clap:

    programmering og hackning er måske ikke helt det sammen og det kan godt være at det er helt noget andet, men det er da stadig i et sprog som man vel kan bruge lidt over hinanden, men det jeg gerner vil det er at lære at hacke,,, har set nogle video på nettet og jeg har været inde og læst på danske og engelske sider... :cheers:

    Hey.
    Jeg er en dreng på 15 år der godt kunne tænke sig at lære at ”hacke”.
    Jeg kunne godt tænke mig at blive programmør når jeg kan, men lige nu kunne jeg rigtig godt tænke mig at lære at hacke. Jeg har været i gang med at læse lidt om det, men jeg har ikke rigtig kunne finde det som jeg synes er nødvendig til at starte.
    Kan i ikke lige smide et link til mig, hvor i mener at jeg kan lære det og hvis det er i har tid så lige skrive hvad program i synes jeg skal starte med.
    Hvad jeg har hørt:
    Har hørt at hacking kan hjælpe en med ikke at blive hacket og man kan hjælpe andre. Man kan lære at programmer lidt og man lære et nyt sprog.


    Nu vil jeg jo gerne være datamatiker når jeg bliver gammel nok til det og så tror jeg at det vil gavne mig lidt at lære det. Jeg synes det lyder spændende det som jeg har hørt om, men for at blive god må man lære af mesteren og for at blive mesteren må man gennemskue mesteren.


    :T