Indlæg af MichaelRdk

    Det var da det mest indviklet "citér" system jeg endnu er kommet ud for... så jeg gør det sådan her istedet.


    Jesusmand:
    Jeg beklager, men af en eller anden grund siger den at Ebo skrev det, men det er nu mig der skrev det, ja den føles utrolig sløv, ikke kun i spil men også med daglig brug, specielt hvis jeg skal lave flere ting på en gang, men du siger min cpu er ok, eller ? den er nok 2-3år gammel eller sådan noget.


    Jesper101996:
    Ja det ved jeg at der skal, ved godt jeg skal opgradere mit grafikkort, men det kommer efter bundkort, cpu og ram. Derefter køber jeg grafikkort og evt strømforsyning hvis det er nødvendigt.
    Jeg har ikke nogen SSD og min cpu køler er den standard der fulgte med til min Intel I5 processor.

    Om du skifter din CPU, så vil GTX 750ti holde dig tilbage, da det kort er virkelig ringe.

    Grafikkort havde jeg også tænkt mig at skifte ud, men ville vente med det da det er den dyreste del og føler virkelig min cpu er den sløveste del i min pc lige nu, sådan føles det ihvertfald.

    Hvad er dit budget?


    Er der andre spil end IRacing som du havde i tankerne? Så som Project Cars?

    Jeg har 4000kr lige nu at gøre godt med, men vil løbende opgradere og så samle når jeg har alle delene.
    Ja Project Cars, Dirt Rally er iblandt også, til 3 skærms setup, men kan godt leve med 1 skærm til andre slags spil, såsom Arma 3, Battlefield 4.

    Hey Tweak.
    Det er tid til jeg skal opgradere min pc da den virkelig halter efter og er rigtig godt træt af det, den bliver stort set kun brugt til spil
    men jeg ved ikke super meget om det, så ville høre jer herinde om det jeg havde planer om er noget værd og om det hænger sammen ?
    Jeg havde tænkt mig at beholde mit grafikkort og strømsforsyning og opgradere dem senere da jeg ikke har penge til det hele på en gang, derfor har jeg valgt processor, bundkort og ram til at starte med, køre iRacing(Simracing) og skal derfor have 3 skærms setup på et tidspunkt, men jeg går ud fra dette ligger mere på grafikkort end noget andet ?
    Har i andre anbefalinger ?
    Min nuværende pc ser således ud:


    Processor: Intel Core I5 760 Quad 2.80GHz 8MB
    Bundkort: Asus P7P55D-E
    Ram: Crucial DDR3 1333MHz 4GB
    Grafikkort: MSI GeForce GTX 750Ti 2GB
    PSU: Corsair HX 620W


    Hvad jeg har sat sammen:


    Processor: Intel Core I5-4690K Quad 3.5GHz 6MB
    Bundkort: Asus B85-Pro Gamer
    Ram: HyperX Fury DDR3 1600MHz 2x4GB Black
    Grafikkort: MSI GeForce GTX 750Ti 2GB
    PSU: Corsair HX 620W

    Ahh, så det nok løsningen..


    "Henter Microsoft .NET Framework 3.5 Service Pack 1 og .NET Framework 3.5 Family Update (KB951847) x86"


    Er det den ? eller er det kun en opdatering til .NET ?
    Jeg er igang med den og så prøver jeg IE7 & MSN igen.


    Jeg er dog ret sikker på jeg havde det installeret inden formatering og der ville det heller ikke fungere.

    Hej.


    Jeg har haft dette problem et stykke tid og er blevet rigtig godt træt af det.
    Jeg har lige formateret computeren.


    Efter jeg har installeret diverse drivere, går jeg ind på windows update og begynder at opdatere.
    Først vil den installere SP3 og det vælger jeg så, derefter kommer der en hel masse opdateringer inklusiv IE7.
    Jeg installere det hele MEN IE7 melder fejl og ligger en fil på skrivebordet med hjælp til at løse problemet, men den har ikke hjulpet.


    Fandt så ud af nu at MSN heller ikke vil installeres, det melder også bare fejl, dog uden at sige hvorfor.


    Det har altid virket før i tiden, men nu skal den té sig åndsvagt. Jeg kunne mistænke SP3, men det syntes jeg ikke giver mening hvis den skulle gøre at både IE7 og MSN ikke virker.


    Windows XP Home SP3.


    CPU: AMD Athlon 3500+
    MB: Asus A8N32-SLI SE
    Grafikkort: 2X Geforce 8800GTS 320Mb
    PSU: Corsair HX 620W
    Ram: 1GB Geil PC4200
    Lydkort: Creative Sound Blaster Audigy 2