Indlæg af jurge


    Det svært at finde, men prøv kigge på MM-Visions bærbare. I sin tid da jeg investerede i en gamer bærbar, fandt jeg en i england. Det også en mulighed :)


    Mvh

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Skimmer
    Hviken mener du er den kraftigste??? Sony eller MM


    Tror han mener den fra MM-vision, ville også sige den er bedre på specs, men som du siger så skal det være en allround bærbar og der er Sonyen også et godt valg.
    Det kommer vel an på hvilke spil den skal kunne trække?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo


    Vi krydser fingre for det er den rigtige.
    Så ser du vist ikke mere til den karl de næste mange år. Godt det samme.


    Desværre ikke nok år X(

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Voltek
    Tak for svarene, jeg har ikke noget imod at skærmen er sådan en "kasse" type, eller hvad i nu kalder dem, bare at den er ordentlig kvalitet (altså helst under 5 ms samt 100 hz) og gode farver.
    Er der nogen som stadig sælger dem?


    En CRT skærm :). Du må som sagt ud på brugt marked og finde dem, du kan evt starte med at kigge her på tweak, under køb og salg ellers er der http://www.Hwt.dk http://www.hol.dk eller http://www.dba.dk
    Ved ikke om de stadig kan købes fra nye af, men hvis de kan koster de nok kassen :)


    Mvh

    Jeg har ikke selv oplevet det problem du har, men får du en crash report når den gør det? Hvis ja, burde den ligge under dine C:\dokumenter\bruger\mine dokumenter\heroes of newerth
    Den burde du poste inde på deres forum. De burde kunne hjælpe dig :)


    Mvh

    Quote

    Oprindeligt indlæg af |Mojo|Jojo|
    - Tingene befinder sig i 6600 Vejen.
    - ZOTAC nForce 610i-Value er navnet på bundkortet.
    - G15 er med det blå lys, mener jeg.
    - Rammene er 2x1 gb corsair value, og 2x1 gb kingston. Ka ik finde link til dem, da jeg ikke er i nærheden af dem før imorgen.

    Arghh pis, jeg skal til fæst i aften :cheers:. Men imorgen burde jeg være klar til at game lidt HoN, der skal jeg alligevel sidde hjemme og pleje mine tømmermænd :boxed:


    Add: jurge

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Maleficus


    Haha, man er sgu da også dum hvis man tager ind og ser fodbold og sidder og tuder over man taber.
    "Stakkles fans der sad på stadion og har betalt for det"... Kæft du er jo dum at høre på.


    Selvfølgelig er det risikoen ved at tage ind og se bold at ens hold kan tabe, men det var måden de tabte på, det var sgu pinligt. Jeg er fandme glad for at jeg ikke sad på tribunen! :boxed:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Illanair


    Jamen han sidder jo allerede og bruger et G15 bamsedreng ;)


    Ja det gør han nu efter at han har voldtaget det andet :$


    Men jeg har nu heller ikke haft de problemer du nævner hvad angår illuminated keyboardet, men det kan jo være en fabriks fejl!

    Jeg sidder faktisk og er igang med det nu og må indrømme at jeg blev en smule overrasket over historien, på den måde gode:). Udover det synes jeg ikke at det skiller sig ud fra de mange andre Fps spil på markedet!


    Mvh

    Det lader til at vi hvertfald kommer til at vente til 2011, desværre. Måske endda senere! De har annonceret til blizzcon at de 2 udgivelser i 2010 bliver starcraft 2 og WoW exspansion cataclysm, satans også :P, sad ellers og håbede og håbede!!


    Nå men til dem af jer der er ligeså utålmodig som mig, vil jeg foreslå at kigge nærmere på spillet Torchlight som skulle komme her inden slutningen af året.

    Jeg bruger egentlig ikke rigtig hwt så meget, kun som gaming-king siger til at læse lidt test + at holde øje med handlen, man ved aldrig hvornår man støder på et godt tilbud :). Men jeg foretrækker klart også tweak, det er som at de fleste brugere her er en del ældre og mere velformulerede.


    :rules: