Indlæg af mkl

    Hvad med styresystem?Har du tænkt på det?
    Jeg har selv bygged 3 pc til venner som kan spille alt på den.De kostede ca 3700 og så var der styrsystem windows xp pro media center i.
    Det er ikke den fedeste gamer pc men kan spille crysis,cod4 og far cry2 uden problemer
    Styrsystem er på eng men kan laves om på dansk helt legal med en location pack fra microsoft.


    Bundkort asrock p35 549,- pclager
    Intel core2duo 2x2x6 ghz 512,- shg
    Kingston ram pc6400 800mhz 2x1gb 169,- shg
    Harddisk Samsung f1 spinpoint 500gb 399,- shg
    Dvd drev 179,- pc lager
    Strøm 500w 369,- pc lager
    Windows xp pro media center 37 euro med 6euro p+p 350,- Ebay tyskland
    G k asus eah4670 512gddr3 2008ghz 579,- shglager
    Cpu køler north q 120mm 179,- pc lager
    Kabinett 300,- pc lager

    Måske er din boot i stykker...
    Prøve at sæt en windows cd i.Så går du til reparer windows.
    Når der bliv fund din windows installation tryk på 1 og enter.
    Bagefter kommer du i reparationskonsollen.
    Der kommer så det her C/
    Så skriver du C/fixboot og tryk enter

    Hejsa.Jeg har tænkt mig at opgrader min E6850 til en quad core....Nu er spørgsmålet om jeg så skal geninstaller windows eller bare skal aktiver den igen.

    kender ikke noget til med at få gratis windows....men har installered mindst 5 gange windows på min.Du bliv så nød til at ring op til microsoft for at få den genåbned.De spørg hvorfor du bliv nød til at geninstaller dit windows.Ved mig var det pga af at harddisken gik i stykker :-))
    Bagefter får men en genåbningskode og voilá ...så er den aktivered.
    Hvis men ikke gider det er der også en løsning at men køber en windows på ebay.
    Det er nøgle recovery cd`r som er ret billigt.Fx en windows xp pro for 30 Euro plus 6 euro forsendelse.Har selv installered 3-4 stk på forskellige pc er og det virkede hver gang.
    Jeg købt en media center edition fordi men kan installer en location pack og så er den på dansk.
    Ellers kan men låne en vens cd og brug licencen fra den købte.Men husk det skal vær den rigtige version.....Sp1 eller sp2.