Indlæg af Jogge

    Quote

    Oprindeligt indlæg af HelmerGiver Artisan ret på disse punkter.


    1. Jep
    2. Jep
    3. Jep
    4. Jep


    Alene det at noget af plastikken er knækket er bevis nok for, at computeren har været udsat for overlast. Nu ved jeg tilfældigvis selv had MSI GX modeller koster, og man må da heller ikke sige du har betalt for at få højkvalitets kabinet i den pris. beklager knægt, men jeg ville nok sluge de 1600 kroner, da det faktisk er en billig rep.


    Jeg kan skam også godt følge ham. Kan da godt se at der skal noget af et slag til før kabinettet går i stykker, og den tager jeg skam også på mig. Det er en skade jeg må have forvoldet på en eller anden mytisk måde under transport.


    Men med laderen og skærmen så kender jeg flere med samme model som har fejl med begge dele, så jeg er da lidt skuffet over at skulle betale for at få det lavet, når de har fået lavet skærmen og laderen gratis. Så føler jeg mig sgu lidt snydt.

    Fair nok.
    Jeg burde jo også have sendt den ind noget før.
    Ringer der ind i morgen og snakker lidt med dem.


    Tak for svarene alle sammen :9xo

    #Marquis


    Det er først et år siden d. 31 ;)
    Men ja, synes stadig det er ringe. Som c4m3d siger, så burde 3 maskiner af samme model og mærke med samme fejl vel være nok til at vise at fejlen ikke er min?

    #Artisan


    Skærmen er ikke bare "løs" så den vipper, men nede i selve den "sokkel" sidder den helt løs, dvs jeg kan løfte skræmen en halv centimeter op og ned i den ene side. Det tvivler jeg på er sket pga. "slid".
    Laderen er åbenbart et problem med den model her, da der er mange andre med fejl.


    - Men jeg mener blot, at de skal kunne dokumentere for hvordan/hvorfor den er blevet den er blevet udsat for overlast?

    Hej tweakers.


    Jeg sendte min bærbar til reparation her for et par uger siden.
    Det drejer sig om en MSI GX600. Fejlene var følgene:
    [list=1]
    [*] Skærmen sad løs
    [*] Skærmen var gået fra hinanden i højre hjørne
    [*] Laderen var delvis defekt - Den skulle sidde i på en speciel måde før at den ville lade op. Hvis den sad forkert overophede den og begyndte at smelte inde i stikket
    [*] Et stykke af det plastic der sidder ved blæser udgangen bagpå er gået i stykker og faldet af
    [/list=1]


    Jeg sendte så som sagt min MSI ind til Proshop.dk hvor jeg købte den sidste år i slutnigen af august.
    Jeg fik så en mail idag med følgende besked:


    Quote

    Hej Vi har sendt din Msi bærbar til reparation. Msi´s servicecenter oplyser at den har været udsat for fysisk overlast, og dermed ikke længere kan repareres under garantien.. De har fremsendt et tilbud for en reparation på 1599 kr. Inkl. Moms, Ønsker du ikke at benytte tilbuddet, vil de opkræve et gebyr på 499 kr. Hvilket dækker deres udgifter i forbindelse med tilbuddet.. Hvilken løsning ønsker du at benytte dig af?


    Jeg ville lige forhører mig om jeg ikke har ret til at kræve at de skal bevise at computeren har lidt af fysisk overlast?
    Jeg vil nemlig gerne have det bevist da jeg ikke har siddet oven på den, eller haft andre tunge genstande til at mase den.
    - og er det fair at jeg skal betale minimum 500,- kr for at få sendt den hjem igen?
    Undrede mig nemlig da en af mine venner sendte hans MSI GX600 ind med næsten samme problemer og fik den lavet kvit og fri, og en anden ven har en MSI GX600 med de samme fejl som min. (Vi var nogle stykker der faldte over maskinen sidste år.:P)


    Mvh Ponny

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Schultz
    ellers kan du jo prøve her :D


    Jeg er jo ikke helt dum :P men jeg vil jo blot gerne vide om det jeg finder er noget jeg kan stole på.
    Vil gerne hører om jeres erfaringer med de forskellige hosts.. :) det er skam derfor jeg spørger :P

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog
    Kunnne ikke lige lade vær.
    Men du behøver ikke skrive #2 :D du kan godt quote hvis det er :D


    Nå for helved.. xD sad på tweakup førhen, derfor jeg har det med #2 :P
    Men hva, så lærte jeg jo det :P

    Ved ikke lige om jeg har postet rigtigt, men flyt tråden hvis det er nødvendigt :)
    Men jeg står med en ven og skal købe en css server, men ved ikke helt hvor?
    Gider ikke stå og skal smide flere tusind kroner hver måned på serveren, så jeg leder efter noget til nogle fornuftige priser og som er stabile og gode.


    Håber i kan hjæle :)