Indlæg af filipen

    Hey.


    Hvis der i forvejen er et Asus bundkort, så vil jeg også vælge Asus netkort.


    Det med kablet og de 3 antenner, er kun vist du skal række i en ydrezone (hvor langt væk sidder trådløs netværk ?)


    Ellers vælg et lidt billigere Asus!

    Hej Alle sammen.


    lige til at starte med så er jeg ny herrinde (faktisk oprettet på grund af mit problem), så bær over med mig hvis jeg er helt ude i skoven.


    Jeg har for noget tid siden fået fingre i en maskine. pentium 6600 dual core 2,66GHz, med 1GB ram, en super fed og meget hurtig maskine, jeg har så installeret vista ultimate på, syntes dog at det kørte lidt langsomt så jeg ville lige opdaterer skidtet med mere ram, ville lave det som lir så jeg købte yderligere 2x2Gb ram, således atjeg til sammen havde 5 Gb ram. men ak nej ak nej.


    Min maskine blev MEGET mere langsom, i stedet for 2½ minutes opstart (med 1 Gb ram) var der nu over 5 minuter (med over 4 Gb ram).


    I min verden: jo mere ram jo hurtigere maskine. hvad kan det være?


    Når maskinen er tændt med 4 Gb ram, arbejder den hele tiden og ALT er langsomt.


    Jeg har så nu fået min maskinen til at køre meget hurtigere med en sammesætning af 2+1 Gb ram (3 Gb), men er da ked af at jeg har 2 Gb ram liggende til ingen verdens nytte.


    HJÆLP MIG!!!!!!


    Venligst Filip.