Indlæg af Uffe

    1600 ???


    Man kan få et i komplett for 1850 og det er da det billigeste som jeg kender og så med 2 fede spil. Men lige meget hvad går jeg på ingen måde under 1000 kr. Men det er jo budt, så det er godt nok.
    Anyway, hvis man kan få et til 1600 kr, er det lige før jeg bare bestiller et, så jeg kan køre SLI.
    Venter lige et par dage for at se hvad der sker......

    Da jeg ikke kan finde et andet kort til SLI, sælger jeg mit nuværende XFX 260 Black Edition(65 nm)


    Det er fra Januar og der er kasse, kvittering og alt med til det.
    100 procent i perfekt stand.


    HBO 999 kr.


    Det befinder sig i københavn.


    PS : Hvis der er en derude som har samme kort, er jeg intresseret i det og sælger så måske ikke dette alligevel.

    Købes med kvittering, kasse og det hele. Helst også gerne den gamle version, altså 65 nm udgaven.


    Kun til afhentning på sjælland

    Ingen der kan hjælpe?


    Jeg tror jeg har fundet ud af det i denne tråd.


    http://www.tomshardware.com/re…re-i7-Nehalem,2057-8.html


    Kør lidt ned, der står


    Overclocking: Core i7 920
    (2.66 GHz, x20)
    Frequency FSB 6 8
    4.00 GHz 200 DDR3-1200 DDR3-1600
    3.80 GHz 190 DDR3-1140 DDR3-1520
    3.60 GHz 180 DDR3-1080 DDR3-1440
    3.40 GHz 170 DDR3-1020 DDR3-1360
    3.20 GHz 160 DDR3-960 DDR3-1280
    3.00 GHz 150 DDR3-900 DDR3-1200
    2.80 GHz 140 DDR3-840 DDR3-1120
    2.66 GHz 133 DDR3-798 DDR3-1064


    Så jeg er vist sikker, hvis jeg tager nogle 1600 Mhz. Læs evt selv, ret spændende.


    Mvh......

    Hej alle.


    Så har jeg langt om længe fået samlet mig mit nye system og har virkelig brug for hjælp til den sidste ting jeg mangler, R A M. Jeg læser og læser på nettet og men har lidt svært ved at finde ud af hvad netop jeg har brug for.


    Maskinen består af :


    kabinet : cosmos S
    Psu : TT 850 qfan
    Mobo : Asus p6t deluxe
    cpu : Core i7 920
    køler : Noctua NH-c12p
    Gfx : XFX 260 black edition


    Maskinen skal bruges til at surfe på nettet og spille de sidste nye spil. Jeg ved godt at det havde været billigere at købe E8500 osv, men nu ville jeg være med på bølgen igen. Og desuden, mener jeg at de CA 2000 kr jeg har givet mere for dette er jeg bedre stillet til fremtiden. (håber i gir mig ret her)


    Jeg satser stærkt på at kunne OC denne sag til 3.5 Ghz og drømmer om 4 Ghz. Jeg går ud fra jeg skal have nogle svedige ram. Er der nogle der kan anbefale nogle, gerne med link til test osv. Jeg har lusket mig frem til at de skal godt derup af i frekvens pga OC, så har i noget ville jeg være super glad. Det jeg har brug for en nogle gode 3*1 GB moduler ddr3 ram


    Mvh.....

    Ja, det er en mulighed. Men jeg mener bare de er for nye og har lidt børnesygdomme med sig. Og så er de alt for dyre endnu. Jeg har faktisk kun købt cosmos S, TT qfan 850 watt og cpu blæser nh-c12p endnu, så det var en mulighed :) Men da jeg kun skal game de nye spil og surfe på nettet, mener jeg ikke der er brug for core i7. En E8600 følger fint med til spil. vil jeg mene... Men jo, jeg har bestemt tænkt på det :)

    Hey.
    Det er nogenlunde det jeg selv er kommet frem til. Jeg havde bare håbet på at efter så mange mdr på bagen, var der kommet en bedre driver. De reviews man ser er jo med en af de første drivere. Siden må der være kommet mindst to eller deromkring.
    Men det ender nok med at jeg må gå ud og købe et p5q deluxe eller deromkring. De skulle være ret gode, men der kan jo ikke spise SLI, kun CF :( Jeg havde glædet mig til at købe et 260 kort nu og så om X antal mdr et mere. Øv bøv :)


    Anyway, tror du jeg kan få en E8600 op på 4,5 Ghz med nr. mindre af den køler du har, altså C modellen og ikke U ? Ellers må jeg måske investere i et northq 3590 siberian tiger ii. Den er ca 3-4 grader bedre end den bedste luftkøler man kan få, så må det lade sig gøre. Men tak for dit input anyways :)

    Hej.
    Jeg er som så mange andre ved at sætte min nye computer sammen. Jeg har besluttet mig for at det skal være med SLI, så det kan holde et par år med fornuftige fps. Core i7 er for dyrt og jeg mener det stadig er for nyt mht lidt sygdom osv. Jeg har helt styr på cpu, ram, gfx osv, men Mobo, duer jeg slet ikke til pga de tests.
    Mit spørgsmål går ud på, de test jeg har læst rundt omkring af ASUS P5N-T Deluxe, ASUS P5N32-E SLI og en hel del andre af samme skuffe(det skal være fra asus) De er ikke ret gode til at OC og det undrer mig. Er der nogen der har erfaring med de motherboards og især med en helt ny bios, der kan overtale mig til at de faktisk idag kører skide godt.


    Mvh Uffe