Indlæg af Rostad

    Nå... jeg synes da ikke det er så svært at læse... :roller:


    Hvis der nu på Lian Li's og andres hjemmeside var en oversigt som:


    1. Kabinet
    .................... a. Tilbehør 1
    .................... b. Tilbehør 2
    .................... c. Tilbehør 3
    .................... d. Tilbehør 4


    ville det jo være lidt nemmere. I stedet har Lian Li f.eks. flere forskellige alu fronte på siden og hvilken en passer til hvad?
    Tager du danske/udenlandske forhandlere så fører de lidt af hvert - men de kunne jo have opført dem som "tilbehør" - så er det immervæk nemmere at finde. SHG er nok den som kommer nærmest imho.


    Vil prøve at kigge på lidt tyske hjemmesider ved lejlighed... skal også lige tjekke rundt omkring lydniveau - og så måske se billeder af tilbehøret "in action"..

    Surt opstød??


    Ehh, jeg er måske lidt træt i dag... men ligefrem sur synes jeg nu ikke mit indlæg er. Men du mener måske ikke det er relevant at man kan have svært ved at bestille løsdele til kabinettet? Er det en C-01 eller en C-02 alu front der skal sidde på kabinettet foran mit dvd drev?


    Eller kan du forklare lidt mere om hvori det "sure opstød" består?

    Tja... jeg gi'r nu gerne beløbet hvis ellers det havde været 100% optimalt. Samlede selv min først computer i begyndelsen af 90'erne og det var da et rent helvede at få skruer, afstandsstykker (når man havde nogle) m.m. til at passe.


    Det er forresten en tynd kop te at finde alle de smådele man kan få til kabinettet. Ikke alle forhandlere har dem og det er ekstremt svært at se hvad der hører til hvilket kabinet. Lian's hjemmeside giver jeg ikke meget for... :(

    Ja undskyld denne meget sene kritik af hardwaretesten. Er netop på jagt efter et nyt kabinet og har utroligt svært ved at finde noget ordentligt.


    Synes det er en ganske god gennemgang af kabinettet men der er noget jeg savner:
    1. Fedt at vise tilbehør - men hvad koster det og hvordan gik installationen? Jeg havde selv engang et kabinet med en temperaturføler... men det var det værste gang bras at installere.


    2. Hvordan med lyd/larm fra det færdige kabinet? Læste jeg testen for hurtig eller fremgår det bare ikke hvor meget det larmer... eller ikke larmer?


    3. Jeg er ikke så meget for støv i mit kabinet... med den løsning der er her skal man så afmontere 2-3 drive rammer i fronten for at rense filtre ved blæseren? Jeg går jo ud fra den suger ludt ind og det betyder jo også at den fanger støv over gulvet.


    4. Mere info om hvilken PSU der er valgt?


    5. Og lidt om størrelsen, vægt etc. Ja - jeg søger selv efter det nu på nettet men det kunne jo ha' fremgået af testen. ;)
    At ha' USB stik i toppen virker efter min mening fjollet - specielt når man skal ha' den stående inde under et skrivebord. Det er f.eks. årsagen til at jeg alligevel ikke skal ha' et CoolerMaster cosmos 1000... for det er 60cm højt og med disse stik øverst. :p


    Ellers som sagt en god gennemgang og Liam virker som en rimelig producent. :)