Indlæg af Señor Jenzen

    Quote

    Originally posted by Hellm@n
    *SIBAG*... Fuck jeg blev bange der... trode man skulle sidde og følge prikken... 8o


    Yeah.. me2..! 8o


    I almost pi¤¤ed in my pants.. ;)

    Quote

    Originally posted by Daniel | Oc-central.dk


    LOL ja det er virkelig maskulint.. Håber virkelig at det er hans 8 årig lille søsters værelse..


    Øhh ja... så spørger man... hvad laver han der..?? :D

    Quote

    Originally posted by WizzarD



    Bop bop - der er jo lige et par problemer i det - for det første kan det koste dine forældre en formue - hvis du laver en skade (og de står som bruger af bilen) - for det andet er det os andre der betaler prisen for din svindel - og joooooo det er svindel................ :O


    I know... var oz kun et forslag... regner heller ikke at drage fordel af det, men min kæreste gør desværre..!!

    Skal nok ikke regne med at finde en billig forsikring når du er under 25... det er alt for dyrt, da du er i risiko-gruppen (de fartglade, du ved ;) )...


    Spørg f.eks. om dine forældre vil påtage sig ansvaret, således at bilen bliver skrevet i deres navn...


    Hvis jeg skulle have samme bilforsikring som den gamle, skulle jeg slippe 4 gange mere, og til tider op til 12 gange mere, ved evt. ulykker..!! 8o Tro mig.. det er dyrt at have en god forsikring (kasko osv.) når du er under 25...!

    Quote

    Originally posted by Zigiro
    jeg havde tdc abonnement for et par år siden som min mor betalte, det var en gave da jeg blev konfirmeret, og de blev ved med at sende 2 regninger hver måned...2 ens! som begge skulle betales!....men vi fik nu ordnet det til sidst... :rolleyes:


    ...ved ik om det har så meget med trådens emne at gøre :P ...syns bare lige jeg ville dele mine erfaringer omkring tdc med jer... ;)


    HØH.. netop det som vi ikke kan li' ved TDC...
    Telmore er (var) squ godt.. men nu har TDC også lagt deres hænder på dem..!!

    Quote

    Originally posted by kimsdipchips


    Lidt ligesom Arla ! det her er bare mere skod så vil priserne jo stige for dem som har telmore ik ?(:(


    Skulle ikke undre mig om det gjorde... de kan squ sagtens finde på det..!! X(

    Quote

    Originally posted by Pedro


    Okay det vil jeg......men der sker ikke noget ved det vel, hvis jeg fjerner den helt???


    Tja... nogle sider kan tage lidt længere tid at loade, da du ved at tømme temp mappen hver gang du lukker browseren, sletter alle reklamer, billeder, bannere osv. som har været på de besøgte sider...


    F.eks. hvis du har besøgt EDBpriser.dk, vil du næste gang du besøger siden, hente alle reklamer og bannere igen...

    Quote

    Originally posted by Pedro
    Jeg vil lige høre om nogen af jer kender et program til at begrænse strømmen af alt muligt man får ned på computeren i Temporary internet files?????


    Under egenskaber for IE, kan du trykke på fanen "Avanceret" herefter går du ned til afsnittet Sikkerhed, hvor der du kan afmærke: "Slet mappen Temp..."


    Upz.. Det er altså hvis du vil fjerne dem helt... ;)

    Quote

    Originally posted by The_Unforgiven
    Bare et stort minus ved Telmore , har dem selv , de er begyndt at tage 99 kr for deres simkort , det gjorde de ikke før , og Sonofon er samme pris , bare ikke noget for simkort.



    The_Unforgiven


    Det er da kun når du skal have et 64kb SIM-kort...!!