Indlæg af jatakk

    prøvede at, installere da jeg ikke fik svar... den gik bare på at få en "blå fejl skærm"


    Så sikkert ikke gjort det rigtigt.
    I selve opstarten før installation bootup. der er en F10 til noget raid. Det har vel ikke noget med noget at gøre?
    Og hørte lidt omkring man kunne still SATA om til IDE i BIOS - men ved ikke hvad for nogle der skal laves om og hvordan. Jeg kan se dem men ser kun ud som om jeg kan disabel eller enable dem.

    ja, det har jeg så gjort og så tilføjet de 2 raid drivers den har...


    men den er stadig underlig - og viser ikke alt plads. men del op i 2 på c:
    Der er noget der ikke er patitoneret og så noget der er.
    skal jeg slette partitionen ellers skal jeg installere på en af dem?

    hvis jeg nu trykker F6 i installations progammet - kan den så sagtens bare læse den EXE fil automatisk og gør den noget... de gange jeg har prøvet har den lidt ligesom ladt som igenting.


    Dog viser den en partitaion C:
    Den skal jeg vel bare formatere og så burde det være det?


    Hvad hvis den størrelse ikke ser ud som om det er fuld størrelse, skal jeg bare lade som igenting grundet det er hvad der er ledigt og resten af de GB der totalt er viser sig efter den er formateret?

    Hej,


    Jeg har normalt styr på alt det med at få formateret en pc og installeret XP igen.


    Men jeg har en maskine nu som køre så dårligt og har ikke fået en formatering siden jeg købte den i Juli 2005.
    Jeg fik hjælp fra Zitech at, installere XP på grundet den køre RAID "striping" eller hvad det nu hedder. Ja, så den virker som én HD og køre lidt stærkere.


    Så nu står jeg i det dilemma og er fuldstændig fatsvag og har nogle spørgsmål.


    Hvordan formatere jeg min maskine og geninstallere det igen med nuværende RAID opsætning?
    Ellers kan bare gøre et eller andet ved et kabel og "vupti" den er så normal PC igen bare med 2 HD's ? og vil det være klogt?


    Kan sige min maskine er en
    Athlon 64 4000+SLI - hvor SLI køre 2xGF-PX6600 grafikkort
    Motherboard: S939 GigaByte K8N U-SLI


    Håber at, høre lidt fra jer


    Mvh
    Kasper