Indlæg af N00bZsTeR

    Hej, jeg står og leder efter 2 computere, til Max 1000 kroner stykket.


    Computerne skal virke 100 % og ikke fejle noget.


    Søger kun selve computerne ikke noget med skærm, tastatur eller mus.


    Skriv hvad i har


    Har set i en anden tråd at man for 1000 kroner kan få en brugt pc med disse specs:


    C2D E4400 2.2 ghz
    4 GB 800 mhz Ram
    8400 GS


    Så forventer noget i samme stil, men hvis i har noget mindre så skriv alligevel.

    Hej, jeg står og leder efter en gammel PC, med en skærm eller uden en skærm.


    Vil Max gi 500-600 kroner


    skriv hvis i har en computer(skærm) som i vil sælge til mig


    Den skal minimum have 512 mb ram helst 1 gb
    Den skal have et Grafikkort
    minimum 40 GB HDD
    og minimum en 1. 5 ghz processor

    Computer:


    Bundkort: Asus P5q


    Kabinet: Antec 1200


    Processor: Intel core quad q6600 2.40


    Grafik: Ati Radeon HD 4850 512 mb


    Ram: Corsair 4 GB 800 MHz


    Cpu-køler: Xigmatek Redscorpion


    Trådløs netkort : Netgear Wg11t


    Strømforsyning: Corsair 650 W


    DVD drev: Samsung super writemaster


    Hardisk 500 GB maxtor


    Vurdering af pc: Lækker pc med råt look .. kan klare det mest krævende spil og den 4 kernede processor klarer let krævende programmer.

    Skærm: Neovo HD ready 1680 x 1050


    Vudering af skærm : lækker pc skærm med skarp billede


    Tastatur: Logitech G15 red


    Mus: g15 red


    altså sammenlagt et lækkert komplet rig som er tilsalg ..


    pc'en kan sagtens sendes ellers henter køber selv.
    den står i 4900 Nakskov


    hvis i vil have billeder eller har spørgsmål Tilføj mig på Msn :


    Themsen_3@hotmail.com

    Byder 1100 PP for CPU'en


    Så kunne du evt. sælge de andre dele for sig, og få omkring 300 måske 400 kr for de= ialt 1400-1500 kr

    Hej jeg leder efter en Q9450/Q9550/Q9650 da jeg er igang med at sælge min E8400.


    Skriv hvis i har en af CPU'erne som i vil sælge, og lidt info om CPU såsom Kvitt, OC, Stepping og hvor den befinder sig

    Hej jeg vælger at sælge min E8400, da jeg skal have en noget kraftigere CPU.


    Det er en C0 stepping, den er lapped (overfladen er slebet med fint sandpapir), har kvitt.


    CPU'en fejler intet, men den ene sensor viser lidt forkert med temperaturen, hvilket ikke har nogen betydning, men for nogen kan det godt være irriterende. Og hvis man google det, kan man også se at der er mange som har det problem.


    Byd


    Den befinder sig i Nakskov, men der er også mulighed for at den kan sendes.


    Kører også på hol og HWT


    højeste bud er 550 PP på hol

    Undkyld fordi jeg ikke har svaret i lang tid, men E8400'eren sælges ikke mere, da jeg har valgt at bytte den til en anden CPU. Men pocket biken er dog stadig til salg.


    Den befinder sig i Nakskov på Lolland, og så der ikke opstår forvirring med den, så vil den ikke rigtig starte, tror det er noget med tændrøret, men har ikke fået gjort noget ved det, da den bare står i skurret.

    Hej sælger min Pocket bike og min E8400


    Pocket bike 49cc, den har problemer med at starte men det er noget med tændøret der bare lige skal skifes eller noget i den retning. Topfart 60 KM/T


    HBO: 500 kr


    E8400 C0 Lapped, kvittering


    HBO: 600 kr

    Hej har sat min PC på DBA, men ville lige også prøve her på Tweak


    Antec 1200
    Zotac Nforce 780I Supreme
    Corsair 4 GB Dominator 1066 mhz + Fansink
    3 x Asus 8800 Ultra
    E8400 Lapped CO
    250 GB HDD
    640 GB HDD
    Samsung DVD Drive
    1000 Watt Thermaltake PSU


    8000 kr køb her og nu


    befinder sig i Nakskov

    Hej, jeg har lige fået lappet min CPU og Heatsink. Og overfladerne er helt plane nu, men ALLE programmer siger at min Core 1 er 10 grader varmere end Core 0. Det pisser mig virkelig af at de ikke er samme temperatur efter alt det jeg har prøvet. Her kigget på om det kunne være en Bios opdatering jeg mangler. Men kan ikke finde en Nyere på Zotac's hjemmeside. Min bios er Phoenix, kan i ikke prøve at finde den nyeste Phoenix bios, ved ikke om de bare har lavet sådan en All round til alle Bundkort med en Phoenix bios.


    Eller kan det også være fordi jeg ikke har de nyeste chipset drivere, har installeret dem fra CD'en.


    Mit bundkort er et Zotac 780I Supreme