Indlæg af Colt

    Baloo kommer nok an på hvordan man ser på det.. Til den pris kan jeg få det samme stort fra nyt.. Og sammenlignet med hvad jeg ellers har fået tilbudt er det helt til grin... Så ja jeg er stadig meget interesseret i køb af pc. Da jeg pt. står uden min egen.. Og da de gode bud jeg har fået begge ligger i syd jylland kommer det, detsværre til at trække en tand for højt op at få tilsendt med skærm osv. Så søger stadig.. Hvis ikke jeg kan finde en måde at få det hjem til mig selv på fra Jylland

    sorry Mahyar


    Har ikke nogen god erfaring med Medion og der er en del i den pc jeg gerne ville lave om så pc og ram hvilket jeg ikke er helt fan af når det i forvejen er købt samlet.. Men du skal have Danke kwell for hendvendelsen :)

    lyder skide godt Baloo.. Skulle klart være med golden II orb.. de standart kølere lamere jo fame mere end en papegøje :crazyeyes: Har du evt. mulighed for 4gb ram ? eller må jeg lige forhøre mig hvilke ram vi taler om.. så kan jeg selv bestille et sæt mere..
    Og hvilket prisleje ligger vi ca. omkring ?

    Dav jeg står og mangler en ny stationær Asap. Skal gerne være noget fra E6600 - 7800gtx --> og op efter.. Da jeg kører lidt FPS games og WoW i ny og næ.


    Har altid imellem 1 til 5000kr at smide efter den.. Og når jeg skriver 1-5000 håber jeg alle forstår at jeg ikke nødvendigvis er klar til at smide 5000,- efter hvilket som helst brugt system.. Da vi forhåbentlig også alle ved hvad man ca. kan få af nyt hadware for 5k..


    Må meget gerne komme fra Sjælland.. Da jeg selv bor Vanløse


    Now gogo drop me some specc's og gerne en ca. pris


    Håber at høre fra jer

    Dav står og mangler en helt ny pc så hvor meget skal du evt. have samlet for :


    Bundkort: DFI LANPARTY UT P45-T2RS
    +
    Cpu: Core 2 Quad Q9650 12 MB "og evt. prisen på E8400"
    +
    Psu: NorthQ NQ-4775-1000 Giant Reactor (Sort)
    +
    GFX: 2 x WINFAST PX8800 ULTRA "og evt. pris på det ene"
    +
    Kabinet: ZALMAN Z-MACHINE GT1000 (rød)
    +
    Cpu køler: ZALMAN CNPS9700A LED
    +
    Skærm: Samsung SyncMaster T220 (Sort rose)






    Og skulle det ikke gå kunne jeg også evt. bruge din bærbar. Så hvilken pris kommer ; HP Pavilion Dv7-1290eo Entertainment til at ligge på ?


    Og hvor i landet kan det afhentes ?

    HeY jeg har nettop købt en dejlig pc til mig selv hvor jeg kører en del Crysis / Spore / CS og fame som hver gang man letter røven fra den varme stol overtager kæresten.. Så for at slippe for de kampe over pc'en og de nye blæreproblemer..


    Vil jeg høre om nogen har nogen brugte PC'er til salg meget gerne på Sjælland og til en fair pris da den ellers står på en af getmore's samlet spande..


    Håber at høre fra jer..