Indlæg af oBiWaN

    ja jeg har jo selv en zepto 6224w og den bliver knageme også varm når jeg spiller cs, jeg skal dog lige gøre opmærksom på at det har meget stor forskel om du kører med xp eller vista, temp ved xp er som regel lavere som du nok kan regne ud, jeg har selv en bekendt hvis zepto 6214w slukker pga. overophedning ved gaming, han har sendt den ind til zepto så de kan montere et bedre køle system, den eneste ulempe ved det nye køling er at din bærbare kommer til støje væsentligt mere end tidligere...

    Denne hd virker framragende også til prisen, jeg er solgt!! men ville nu være lækkert hvis den var på lager
    Tak for hjælpen :) det er altid rart med en second opinion herfra :clap:

    Jeg søger en hurtigere hd end min nuværende da jeg sys min bærbare er sløv i forhold til andre ældre modeller specielt når det kommer til load tid?
    Hvilken hd ville være et fornuftigt valg i forhold til min nuværende hd som er en crap samsung spinpoint 5400 rpm 120 gb sata!

    Hmm jeg har reinstalleret windows på min computer og derfor også uhældigvis slettet min købte musik fra itunes, er det muligt at få den købte musik tilbage(redownloade)? jeg ha jo inveseret en god sjat penge i det efter hånden


    Mvh patrick

    Godaften jeg har i dag prøvet at reinstallere windows xp på min gamle pc, men jeg kommer ikke ret langt faktisk kun til den blå setup skærm hvor den ikke kan loade kernel debugger færdig? er min computer færdig eller hvad betyder det?


    MVH patrick

    Jeg har lige brugt en hel del tid på at få bioshock til at virke under vista 64bit!! nu fik jeg det endelig til at virke, men spillet crasher lige efter introen med flystyrtet, mener mulighvis det kunne være min driver!


    Nu er det ikke fordi jeg er komplet evnesvag men jeg har svært ved at finde en driver, min maskine vil acceptere. :crazyeyes:
    jeg har følgende konfiguration
    Znote 6224w
    2 gb ram :boxing:
    2,2 ghz duo :ph34r:
    Og naturligvis møg vista 64bit


    jeg har kun været i stand til at installere den driver jeg fik med på en cd da min bærbare var ny, hvilket jeg finder ret utilfredtillende btw, det forekommer mig mærkeligt at man ikke kan hente den sidste nye driver fra nvidia's hp, og har ligeledes et problem da min bærbar jo ikke lige frem er ny mere og driveren ikke er up 2 date, er jeg virkelig en fortabt tåbe :oops: fordi jeg har købt en zepto bærbar og støttet dansk industri? :O :O
    ved godt det whine og jeg burde have en tude kiks!!!,men det ville bare hjælpe mig enormt med noget moralsk støtte fra nogen lige nu!!


    MVH PATRICK

    Heyson jeg har lige brug for lidt hjælp til cs, jeg har det problem at i mens man sidder godt i gang med et spil går den i stå og siger efter et stykke tid "connection timed out" mener at man kan ordne noget i consollen så man undgår dette problem! selve forbindelsen burde ikke være et problem da der er 24 mbit til i alt 3 pc'ere der gamer cs source


    Håber der er nogen der kan hjælpe
    MVH PATRICK

    jeg har problemer med at finde en display driver til geforce 8600 m gt har kigget på nvidias og hentet sidste nye version der fra men linux ubunto vil bare ikke accpetere den :O! oven i hatten kan den kun se den ene core af min cpu ;( ellers virker det fint :clap:, det kunne være rart at høre om nogen med santa rosa chip også kører ubunto elller lign.


    MVH Patrick

    jeg er den hidtil glade ejer af den nye ipod nano men efter jeg opdaterede den kan den kun oplade når jeg sætter den i usb stikket? har prøvet at reset den fra menuen indstillinger men det hjælper ikke, HJÆLP!


    Edit: har årøvet på flere forskellige pc'ere med samme resultat
    MVH Patrick Egmund Henriksen

    Kan man køre audi R8 og koeningsegg i carrer mode?? og findes der nogle snydekoder har squ ikke tiden til at spille mig op nemlig!


    MVH Patrick

    Hey derude jeg har læst mig frem til at det er muligt at få en rimelig velfungerende dansk stavekontrol i open office men hvordan man bære sige ad, har jeg lidt svært ved at forstå.
    Jeg har googlet lidt rundt og har downloadet nogle filer men jeg aner ikke hvad jeg skal stille op med dem, så håbede jeg at der var en herinde fra der selv har eksperimenteret med det og kan hjælpe lidt....


    MVH Patrick

    Det er en meget fin fin guide du har fundet til men, det løser ikke helt mit mysterium jeg har fundet ud af at jeg skal konfigurere gennem telnet og det er altså ikke helt nemt, når man skal forwarde en port skal man opgive ip på destination og source plus der er et hav af muligheder (mener det er op til 10 linier) som jeg ikke helt forstår!!! håber inderligt der er en haj herinde der også har cybercity og en router med voip eller bare kendskab til det!

    Hey jeg er den ullykelige ejer af en zyxel 2602-r router jeg har l;st online guiden til hvordan man kofigurer den men, naar jeg skal kofigurere porte kan jeg ikke se om det er TCP og UDP.
    jeg skal bruge det i forbindelse med at hoste spil over BNET og har anvendt den anbefalede port.....
    Hva kan jeg g're udover at ringe til cybercity det tager jo flere timer at komme igennem?

    Jeg er lidt forvirret over det musik man kan købe hos tdc jeg har lige betalt og downloadet og når jeg så vil høre sangen siger den jeg skal have licens? hvordan får jeg den licens jeg har jo lige købt sangen? der står ikke nogen steder at man ikke kan høre den direkte efter dl