Indlæg af fifan

    Ja klart :-)


    Tror så også at når man trykker på fx start knappen i windows at den vil reagere med det samme og ikke ligesom mycom computeren hvor der nærmest kan gå 5 sek før der sker noget?

    Hej jeg brug for en Ny billig stationær. Det eneste den skal kunne klare er spil som CSS og Net surfing den behøver kun at holde ca 2 år. Jeg har fundet en her som i kan kigge på den er fra fønix computer og er en byg selv men for man så de nødvendige kabler med + samle vejledning?


    Processor AMD Athlon64 AM2 X2 4200+ / 2,2 GHz / 256KB
    Bundkort Abit NF-M2PV S-940
    Ram 1024, DDR II SDRAM PC2-6400
    Grafik 256MB GeForce 6100 PCI-E tv-out/DVI
    Harddisk 160GB SATA2 7200 rpm Fluid
    Netkort 10/100 Mbit netkort
    Lydkort 7.1 CH lydkort
    Backup 22x DVD brænder + - Dual Layer
    Kabinet ATX miditower 500 Watt Sort/Sølv
    Software Diverse drivere


    Garanti 2 års reklamationsret
    Leveringstid 1-2 arbejdsdage
    Pris uden moms 1.586 kr.
    Pris med moms 1.982 kr.



    havde før denne 5 år gamle mycom pc til 3000 kr
    http://www.inter-data.dk/mycom/show.asp?nr=342

    Okay.. Jeg har faktisk sådan cirka brugt den 7 gange... fordi den også tæller med hver gang man formatere disken på den samme computer. Og det har jeg vist gjort et par gange.


    Så tror du stadig godt at jeg kan få en ny af ms

    Er det muligt at flytte harddisken fra en gammel stationær PC til en splinter ny stationær Computer. Da jeg gerne vil beholde hele windows xp og personlige filer på den nye så jeg ikke behøver at indstallere xp en gang til.


    Eller vil det nye bundkort sige at det er en anden computer end den oprindelige?


    Det er fordi at jeg har en oem version af windows xp home edition og de gange som man har måtte intastet windows xp har jeg brugt op. Så hver gang at jeg har indtastet min key og har prøvet at aktivere xp har den skrevet at min oem er brugt og har så kun 30 dage hver gang.