Indlæg af klf

    Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa
    hehe, hvis du læste hva der stod i den boble ville du se at der står noget lignende "Klik her for ikk at vise denne boks igen..." :D


    Bare klik på den ;)


    hehe fu*k jeg må heller se at komme i seng :)
    lukker tråden men mange tak for hjælpen :D

    hvis at ekx. åbner msn og trykker på krysset for at lukke det kommer der en tekst hvor der står at det stadig køre.
    jeg ved at man kan slette det så der ikke kommer de bobbeltekst eller hvad de nu hedder, men jeg kan ikke huske hvordan at man slår det fra.
    nogle såm kan hjælpe ?

    jeg for et nyt modem fra dem :)
    og det første jeg skal er at teste max upload og download igen... hvis at det er det samme så hænger jeg i røret til dem igen

    nå nu har jeg haft arrownet i 2 dage og ringet til dem 4-5 gange hvis at jeg downloader max og oploader max ryger min forbindelse :(
    de skal nok nå at lære mig at kende det inde for jeg gidder ikke have noget som ikke virker.....

    det har ikke noget at sige hvis at man er på en meget sløv computer eller en hurtig comp ?
    jeg fatter ikke at man kan komme ind på de tider :(
    og jeg hader at ligge på andre pladser end nr 1 :)

    tror jeg ikke for jeg har kørt banen igemmen fejlfrit og min bedste tid for mini er 00:31:36 og den kan man max forbedre med 2 sek men higscoren er på 00:16:11 og det kan ikke lade sig gøre om man så døre den korteste vej.

    jeg får det i morgen. en 1024/512 og hvis at det er sådan noget l0rt som i siger skal jeg da hurtugt få skiftet igen da jeg er en storspiller af q3 vil jeg hurtigt kunne mærke om jeg får lag osv.
    som det lyder fra jer andre har man nesten fortrut at man har bestilt det :(

    yahoo har en hotmail med 250 mb plads er der nogle hotmail som har mere plads end det ?
    jeg har hørt noget om at google skulle have en hvor man kan få 1 gb, men jeg har ikke kunne finde den.
    og det skal værer en gratis.

    windows genstarter efter 1 min når den er på nettet.
    jeg har spurt om det før for lang tid siden men kan ikke huske hvad det var at jeg skulle gøre, og jeg søgte erter den tråd men kunne heller ikke finde den (måske fordi at den er slettet,da det er så lang tid siden)
    men jeg mener at det er noget med en opdatering at man kan hente. nogle som kan hjælpe mig med havd man skal gøre og meget gerne link til opdateringen hvis at det er det.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel


    Jesus christ :roller: - er sq ikke meget hjerne der ligger bag sådan et indlæg :dots:


    hold dog kæft du er sgu da ikke et hak bedder, og så er du vel også en af den som klister tyggegummi op under bordet i klassen :dance:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af ShakaleN


    ja syndes godt nok også det er uansvarlig holdning at have, har man hund, har man også påtaget sig det ansvar at "rydde op" efter den, det følger med..


    godt være at i syktes det, men sådan er det.
    det samme med hvis at jeg ryger en smøg smider jeg også skodet og spiser jeg en karemel smidder jeg papiret. er jeg i byen, pisser jeg også op af muren.
    om det er en uansvarlig holdning have vil jeg nu ikke sige. men angåne holdning vil jeg nok sige at mange i denne tråd har en underlig holdning, så som (skyd hunden osv.)

    vores hund skide,r når den lyster det. og somreglen når vi er ude og gå langs naboens hæk.
    lorten får lov til at ligge til naboen samler den op.

    man kan ikke gå ind på nettet og intaste mobilens nummer og se hvor den er hende i verden ?
    det skal lige siges at jeg ikke har fået stjålent min mobil men man kan jo komme ud for det en dag