Indlæg af MadsHilde

    Ja ok, havde ikke lige lagt mærke til det der stod i dit link :(
    Jeg prøver lige at genstarte og se om jeg kan se hvad version jeg har, men det virker godt nok som en forvirrende opgave at opdatere BIOS, noget med disketter og DOS og noget...Har ikke engang et A:........jo, det havde jeg sgu alligevel.

    Puha, jeg er bare lidt nervøs for det med at opdatere BIOS, hvis den går kold eller noget under opdateringen er alt jo tabt, ikke? Får cpu'en på lørdag så skal jo nærmest have opdateret den nu her...

    Ok, det er jeg da glad for at høre, så er der måske en smule håb forude. Har godt nok bare gået og været træt af at have brugt 3500kr på det kort her og så er det ikke engang meget bedre end mit 8800gtx...næste problem er så at jeg slet ikke har sat mig ind i at OC'e og vil helst ikke øve mig på min, efterhånden, noget dyre system.


    Hvor højt ville du foreslå man Oc'ede det? 3.6 eller 4.0 eller hvor meget?

    Nu er jeg den "lykkelige" ejer af et Sapphire HD4870x2 med følgende system


    Vista 64 og Xp 32
    Intel Core 2 duo E6600 4mb 2.4
    Corsair Extreme Series 2x1Gb 800MHz XMS2 pc6400
    Asus p5b ip965 AiLifestyle Socket 775
    SilenX 750w 56A
    AOC 24" 1920x1200


    Jeg har skiftet fra et 8800GTX og jeg kan ikke mærke den store forskel i spil. Crysis er stadig ikke noget værd at spille og SLET ikke i Vista. Er faktisk indtil videre ret så skuffet over kortet, havde regnet med det ville æde alle spil, men selv et spil som Company of Heroes kan det lagge en smule. Håber det bare er driver problemer og ikke mit system der laver fejl et eller andet sted.


    Har dog bestilt en E8400 og 2gb mere ram, men det gør nok ikke den store forskel.