Indlæg af Gabbadoo

    Jeg står og skal bruge en god radiator, mindst 2x120, men gerne en Thermochill PA eller en triple eller quad radiator. Det ville også være nice hvis i havde et sæt blæsere, men det er jo ikke et krav.


    Skriv hvad i har.

    Skal have opgraderet mit vand, så jeg skal bruge en radiator, gerne noget Thermochill PA eller en god triple/quad (120mm) radiator. Det ville være rart hvis der kunne smides nogle blæsere med.


    Jeg bor i Haderslev, men kan kun afhente meget lokalt, da jeg er cyklist.


    Alle bud jeg kommer med vil derfor være PP

    I skal selvfølgelig bare komme med nogle bud på hvad i evt. vil give for spillene, men lad nu være at skambyde spil som Second Sight og The Sum of all Fears :))

    Rainbow Six 3 - Raven Shield Gold (+ Athena Sword exp.)
    Second Sight
    Far Cry
    Doom 3 + Resurrection of Evil
    Thief 2 - The Metal Age
    Command & Conquer Generals
    The Sum of all Fears
    Black Hawk Down
    Vietcong
    Vietcong 2
    Mafia (CD3 ridset, kopi medfølger)
    Splinter Cell - Pandora Tomorrow
    Myst IV
    Medal of Honor Allied Assault WARCHEST*
    *Allied Assault + Spearhead og Breakthrough expansions
    Medal of Honor - Pacific Assault
    Battlefield 2
    Ghost Recon - Advanced Warfighter
    Hitman Contracts
    Hitman Blood Money
    TOCA Race Driver 2
    Call of Duty 2


    Byd løs! Køber betaler porto.

    Specifikationer:


    Features



    Available in 32GB, 64GB and 128GB capacities
    Interface: SATA I/II
    Raid support: 0, 1, 0+1
    Dimensions: 99.88 x 69.63x 9.3 mm
    Weight: 91g
    Sequential Read: up to 175MB/s
    Sequential Write: up to 100MB/s
    Shock Resistant: 1500G/0.5ms
    Vibration Resistant: 20G/10~2000Hz with 3 Axis
    Operating Voltage: DC 5V
    Power Consumption: 280mA~330mA
    Operating Temperature: -10°C~70°C
    Storage Temperature: -55°C~125°C
    MTBF: >1,500,000 Hours
    Data Retention: > 5 years at 25°C
    Data Reliability: Built in BCH 12-bit ECC
    O/S Support:Windows 2000/XP/Vista Linux, and Mac OSX
    Certification: FCC/CE/RoHS
    2 Year Warranty


    Købt i Tyskland midt i December 2008. Brugt i knap 2 måneder.


    800 Kr. PP - Kvittering og original emballage haves

    Har lige købt det Sharkoon Rebel 12 Value (med 250 og 140mm blæser i hhv. side og front).


    Det har så ligget på mit gulv på et fint tæppe mens jeg har tænkt på hvordan jeg skal få plads til mit vandkøling etc. Nu har det så ligget der siden fredag, og nu ser jeg at motherboard-pladen er blevet løs. Den sidder fast med 3 nitter på 5 1/4" HDD-cage, men de to af nitterne har åbenbart været slebet så meget ned for at få plads til kabinetsiden, at de nu er gået igennem pladen, så denne nu hænger løst og dingler ud af siden (højre side, set fra fronten) som en anden fejlmonteret skabslåge... piece of crap siger jeg!


    Og nej, jeg har ikke hoppet i det. Bundkortet har kort lige været skruet fast for at jeg har kunnet få styr på mit layout mht. slanger, min heatercore, reservoir og fans etc. Det er fanme for dårligt at kabinettet ikke engang kan bære sin egen bundkortsplade. X(


    Jeg købte det hos en ellers fin forhandler i Tyskland, fordi det ikke kunne findes i DK, så det kommer nok til at koste mig et par hundrede, at få det sendt tilbage, så jeg kan få mine penge igen. Alternativt må jeg jo skrue/nitte lortet fast selv og så få købt en dremel, og så skal det kabinet sku bare voldmoddes og publiceres ! Og alligevel 700 kr. scrapmetal :hb: