Indlæg af pingomann

    Min LG Optimus 3D er desværre død over weekenden, druknet af øl. Den vil ikke lade mere og da det batteri der var i den er fladt, derfor leder jeg efter en som i Næstved eller omegn har en LG mobil som bruger samme batteri.


    Batteriet hedder: FL-53NH og skulle eftersigende også være i andre LG mobiler som LG G2X, OPTIMUS 2X, P990 og P999, måske endda flere (se lige på batteriet). :)


    Jeg kan vel godt give en lille 6-pack øl eller sodavand alt efter hvad behager, for besværet :)


    Mvh.

    Har det på præcis samme måde, men det er vel det har vel i bund og grund noget at gøre med at det er en trend at have iPhone, og at have den nyeste tæller selvom man får spørgsmålet "Er det den nye?" fordi man (mig) ikke kan se forskel ( :D ). Produktet i sig selv fejler dog intet, og jeg kan godt lide iPhone selvom jeg selv er ejer af en LG Optimus 3D.
    Men på den anden side er der snart billige 4(S)'ere til salg rundt omkring :P

    Oven på studenteruge og Roskilde Festival har min pengepung ikke lige kunne række til en ferie, så mine planer er og har været at slappe herhjemme, stranden, studenterfester og ellers bare at cruise rundt i vores '67 Ford Mustang.

    Jeg står i den situation at ikke have modtaget en skid fra cdon.com.


    Min storebror pre-purchasede det for et stykke tid siden(da man første gang fik mulighed for at pre-order det). Det glemte han og bestilte det derefter hos coolshop i sidste uge. Han får en ordrebekræftelse fra cdon.com og finder derfor ud af at han har bestilt det to gange, og forærer mig derefter det ene da jeg ikke har råd til det denne måned. Han har hverken modtaget mail med key eller noget spil fra cdon, men har modtaget spillet igår fra coolshop.
    Hva enten om det er postdk der har lavet lort i den eller ej, så kunne de sgu da godt sende en mail med key som andre sider nu en gang gør, især når lortet er pre-ordered for flere måneder siden. X(

    Jeg har et defekt MSI P67A-GD65, som er ca. 8 måneder gammelt.


    Jeg har oprettet en ticket d. 12/10-2011, omkring hvordan og hvorledes RMA'en vil foregå, uden svar.
    Jeg har derefter gik jeg ind under Troubleshooting også RMA. Men grundet manglende kvittering kan jeg ikke få den sende den ind til butikken den er købt i.
    Den viderestiller mig herefter via. linket i de 2 første til "where to buy", hvor jeg finder liste over danske butikker med msi produkter. Jeg kontakter ComputerSalg og spørger om det hænger sammen med at jeg kan sende den ind til RMA via. dem, hvilket det ikke er. Og der får jeg af vide at jeg skal fejlmelde det hos producenten.


    Er det mig der har misforstået noget eller hvad?


    Mvh. Philip.

    Fordi det er et generelt mere modent forum, i modsætning til fx hol.dk, og at man i det fleste tilfælde får nogle kvalificerede svar.


    Selvom der måske en mindre aktivitet, kan man da med sikkerhed oprette tråde her, uden at starte desiderede flame-wars. Også har jeg altid synes godt om tweak.dks white- og blacklist for handel.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Jaiz
    grunden til du få grønne streger og mærkelige mynstre er dit signal, det kan enten være en splitter i huset som ikke er med datafilter dårlige kabler eller dårlig signal ind i huset, dette skulle du gerne kunne se ved at gå ind på en kanal også trykke på noget ala. Signal information så kan du se om der er meget støj m.m. Hvis du mener installationen er i iorden inde i din ejendom ville jeg ringe til stofa og brokke mig. Husk F-connector stik hvor det muligt, og sørg for at have en splitter med datafilter i hvor du splitter TV og internet connection op


    Lige pt kører vores tv på TV udgangen, og vores internet over f-connecteren. Så den vej kører de allerede seperat. Hvis det er det du mener med at have datafilter hvis det kørte over samme.


    Men jeg har fået fixet det, ved at re-montere stikkene igen, og sørge for at de sidder ordentligt på. De er små ståltråde ting ind inde i samlingerne var nemlig ikke foldet tilbage, så det hjalp gevaldigt.


    EDIT: der er et 3. stik som hedder radio, det er dog ikke i brug. Har ikke den vilde forstand på hvad forskellen er, men det er kun internet og TV udgangene der er i brug.

    Okay, den har fundet digitale kanaler nu, plus mange andre. Kan dog stadig ikke finde dr1, dr2, tv2, plus at de digitale kanaler får sådan nogle grønne streger og andre farvede streger så jeg ikke kan se en skid.


    EDIT: HD kanalerne er fixet og virker upåklageligt. Forstår dog stadigvæk ikke hvorfor jeg ikke kan finde dr1, dr2 og tv2

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Aka_-J-
    På mit Phillips skal jeg vælge imellem DVB-T og DVB-C. Får du nogle kanaler via kabel og andre via antenne? For så skal du søge på begge indstillinger.


    Hvordan lagde du firmwaren på? Downloadede du selv den korrekte fil? Eller fulgte du den normale procedure hvor fjernsynet læser sin information ned på en usb key?


    Den står på kabel, kan ikke finde nogle kanaler på antenne.


    Jeg lagde firmwaren på via. usb, og ja, jeg er sikker på at det er den rigtige firmware.


    Det har lykkes mig at få kanal plads 1 og 2 i brug nu, men jeg har ikke lige fået flere kanaler.


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Jaiz
    Hvis du køre over kabel skal du også huske og instille dit netværks id ellers kan det godt give problemmer


    Kan du forklare hvor jeg findet det? Har ledt lidt, men har ikke kunne finde noget med netværks id.




    mvh.