Indlæg af Pythonas

    Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo


    Jeg kan bare sige at uanset om det er 3 dage gammelt eller 3 md vil du tabe mange penge i forhold til nypris. Det er nøjagtigt det samme som at købe en ny bil. Den taber stor værdi når du kører ud over kantstenen. :ohmy:


    Smut ud af mit topic, jeg søges vurdering ik folk som spasser rundt kommer med lamme kommentarer eller byder på enkelte ting.


    http://www.edbpriser.dk/Produc….asp?ID=313672&Specs=true er rammene

    Vil meget gerne have den her stationære computer vurderet:


    MB 775 GIGABYTE GA-MA78G-DS3H AMD 780G / 2600 MHz
    CPU AM2+ PHENOM X4 9850 2.5GHz QUAD-CORE 2MB(4x512
    RAM Kingston HyperX x 2 GB 2 x 1 GB (2 GB) / DUAL
    KABINET ANTEC NEW SOLUTION NSK4000 ATX - INGEN PSU
    HD SATA2 750 GB SAMSUNG SPINPOINT F1 32MB 7200RPM
    STRØMFORSYNING 550W LC-POWER SUPER SILENT 120mm
    DVD-BRÆNDER Liteon LH-20A1S (Hvid) - (En gros)DVD±


    Der er onboard grafikkort på bundkortet, bliver upgraderet når AMD's nye kommer på banen - men nogen idéer til hvad den her kan sælges til? - på forhånd tak


    - Jonas

    Hvis den afhentes må det være godt 4.400,- ellers giv et bud, skal have den afsat hurtigst muligt, da jeg allerede har købt en stationær for pengene jeg burde få for den her! :p


    Går ikke for noget under 4.000,- og regner ik med mere end 4.500,- så giv mig jeres bud!


    Budt 4.000 på dba

    Mangler en vurdering af denne maskine jeg har sat til salg på dba.dk og her på sidens køb og salg forum:


    Sælger en Zepto Znote 6314W hvid med sort tastatur.
    link til dba: http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?AnnonceId=55861604


    1,73 GHz Intel Duo Core
    1 x 2 GB Ram
    160 GB Harddisk
    GeForce 7600 Go 256 MB-ram


    Rammene er i én RAM block, dvs en ekstra slot til en 1-2 extra GB upgradering - af grafikkort er det GeForce 7600 Go, stærkt grafikkort til spil, fremvisning af film på fjernsynet osv. DVD-Ram brænder Slot-in dvs intet drev som kan knække ved klodset håndtering.
    Zepto 6314W er af hvidt smart Zepto design med sort tastatur, 14,1" skærm.
    Computeren er ca 1 år gammel uden ridser og skrammer da konstant brug af Zepto-Sleave ved transport, Sleave medfølger.
    Original Driver på CD til grafikkort, lydkort osv medfølger.
    Skriv på SMS, email eller messenger da jeg ikke altid har tid til at tage mobilen


    Hvad vil den ca være værd?

    Sælger en Zepto Znote 6314W hvid med sort tastatur.
    link til dba: http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?AnnonceId=55861604


    1,73 GHz Intel Duo Core
    1 x 2 GB Ram
    160 GB Harddisk
    GeForce 7600 Go 256 MB-ram


    Rammene er i én RAM block, dvs en ekstra slot til en 1-2 extra GB upgradering - af grafikkort er det GeForce 7600 Go, stærkt grafikkort til spil, fremvisning af film på fjernsynet osv. DVD-Ram brænder Slot-in dvs intet drev som kan knække ved klodset håndtering.
    Zepto 6314W er af hvidt smart Zepto design med sort tastatur, 14,1" skærm.
    Computeren er ca 1 år gammel uden ridser og skrammer da konstant brug af Zepto-Sleave ved transport, Sleave medfølger.
    Original Driver på CD til grafikkort, lydkort osv medfølger.
    Skriv på SMS, email eller messenger da jeg ikke altid har tid til at tage mobilen.